Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Svangerskapsomsorg og fosterutvikling
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-05-2012, 11:01   #11
-Boble-
Supermedlem

-Boble- sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Toten
Meldinger: 1,076
Blogginnlegg: 30
-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.-Boble- har en strålende fremtid.
Sv: Kneppe/knekke lyder fra magen!

Sitat:
Opprinnelig postet av Belle Vis post
Jeg hørte dette myyye da jeg var gravid forrige gang. Kjempeekkelt! Jeg spurte også jordmoren min og hva dette kunne være, men hun hadde aldri hørt om noe sånt før.

Det beste jeg klarte å google meg frem til, var at det var knekking i leddene til babyen. Knekkingen kom jo når hun flyttet skikkelig mye på seg inni der, så...
Jeg trøster meg med at det er svaret. Det høres ihvertfall veldig riktig ut.

-Boble- er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-06-2012, 02:26   #12
mrria
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Haugesund
Meldinger: 1
mrria er på vei til noe stort.

Jeg hiver meg også på her, mange år senere
Er 32+5 uker på vei nå, og har hørt disse knekkelydene i en uke eller to. Jeg blir også møtt med "Hæ? Det er sikker ikke magen som lager lyden..", men har ikke tatt det opp med jordmor eller lege da, har glemt det ut. Men jammen skal jeg neste gang!

Godt å se at andre opplever det samme Her skjer det når hun vrir og vender mye på seg, men jeg aner ikke om det kommer fra MIN kropp, eller hennes ;p Kan jo være hun dunker borti noe inni meg, men jeg aaaner ikke!
mrria er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-06-2015, 16:03   #13
Silla
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 469
Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.

Kjempegammel tråd, men jeg satt å googla akkurat dette fordi det knetter oftere og oftere her. Og der er helt garantert fra magen, og ikke meg. Kun når baby romsterer mye. Jeg er 35+3 nå. Har jo aldri lest om dette noen steder før, så da blir man jo litt i stuss når det skjer. Har dessuten to svangerskap bak meg og aldri opplevd dette før. Skal til JM imorgen, prøve å huske å spør henne om dette da.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:31.