Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Svangerskapsomsorg og fosterutvikling
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-07-2016, 10:36   #11
TreErLikFamilie
Medlem

TreErLikFamilie sin avatar

Medlem siden: Jun 2015
Meldinger: 174
TreErLikFamilie er på vei til noe stort.
Sv: Hcg og tidlig ultralyd

Vet ikke helt hva jeg skal hverken tenke eller føle akkurat nå. Så ingenting idag... Bare fosterhule. Han mente han burde sett noe mer, men at det av og til kunne være litt tidlig 6+0.
Tok ny hcg som jeg får svar på imorgen forhåpentligvis og så ny ul om en uke. I mellomtiden syns jeg en uke er uendelig lenge og vet liksom ikke helt hva jeg skal føle. Trodde liksom man iallefall burde sett fosteranlegg /plommesekk nå.... Noen med solskinnshistorier?

TreErLikFamilie er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-07-2016, 10:56   #12
Venter
Supermedlem

Venter sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 706
Venter vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av TreErLikFamilie Vis post
Vet ikke helt hva jeg skal hverken tenke eller føle akkurat nå. Så ingenting idag... Bare fosterhule. Han mente han burde sett noe mer, men at det av og til kunne være litt tidlig 6+0.
Tok ny hcg som jeg får svar på imorgen forhåpentligvis og så ny ul om en uke. I mellomtiden syns jeg en uke er uendelig lenge og vet liksom ikke helt hva jeg skal føle. Trodde liksom man iallefall burde sett fosteranlegg /plommesekk nå.... Noen med solskinnshistorier?
Venter er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-07-2016, 12:14   #13
TreErLikFamilie
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Venter Vis post
Takk... For min del så må jeg nesten bearbeide sorgen og urettferdigheten nå for heller å kanskje bli positivt overasket. Mye bedre enn andre veien (syns jeg). Noen solskinnshistorier der ute som ikke ender i blighted ovum?

Gammel 28-07-2016, 20:17   #14
vbt
Medlem

vbt sin avatar

Medlem siden: May 2014
Sted: Oslo
Meldinger: 266
vbt er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Linner80 hadde en sånn, der så de ingenting, men bestemte seg for å vente til uke 8 og ta en siste UL før de satte igang noe, og da hun kom på siste kontroll, så var det en liten en der, egget hadde gått i dvale.

SA 6+2 mai 2014
Vilblitre på SG
vbt er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-07-2016, 22:54   #15
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Så dumt du ikke fikk se det du ønsket i dag Skjønner det var skuffende og fortvilende, godt de følger opp med HCG i alle fall! Så skjer det noe på ventetiden til neste ultralyd
Gammel 30-07-2016, 08:56   #16
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Hadde håpet på et mer klart resultat for deg. Hvordan var hcg-stigningen?
Når jeg gikk til tidlig ultralyd etter flere tidlige SA anbefalte min gyn å vente til uke 7, og da så vi hjertet slå. Etter det har jeg alltid ventet til etter 7+0 for mer sikkert resultat. Håper og krysser fingrene for deg
Gammel 01-08-2016, 11:15   #17
TreErLikFamilie
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Hadde håpet på et mer klart resultat for deg. Hvordan var hcg-stigningen?
Når jeg gikk til tidlig ultralyd etter flere tidlige SA anbefalte min gyn å vente til uke 7, og da så vi hjertet slå. Etter det har jeg alltid ventet til etter 7+0 for mer sikkert resultat. Håper og krysser fingrene for deg
Da har jeg fått svar på hcg som jeg tok på torsdag. Den var på 25000. Så da var den 3400 5+0, 10000 5+4, og så 25000 6+0.

Så hvis dette er en BO er det utrolig hjerterått. Spesielt når jeg har ligget og klamret meg til doskålen mesteparten av helgen og brystene bare blir ømmere og ømmere. Har lest at med så høy hcg skal man kunne se noe på ul, men det er forhåpentligvis unntak på sånne ting...

Gammel 01-08-2016, 14:46   #18
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Det kommer an på teknologien også, jeg har i alle fall en god følelse! Hcg stigningen er flott

Det var forresten ei i klubben vår som opplevde BO, skal se i kveld om jeg kan finne tilbake litt til hva hun skrev. Er det noen spesiell grunn til at du mistenkte det i utgangspunktet?
Gammel 01-08-2016, 15:41   #19
TreErLikFamilie
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Det kommer an på teknologien også, jeg har i alle fall en god følelse! Hcg stigningen er flott

Det var forresten ei i klubben vår som opplevde BO, skal se i kveld om jeg kan finne tilbake litt til hva hun skrev. Er det noen spesiell grunn til at du mistenkte det i utgangspunktet?
Nei egentlig ikke noe annen grunn enn at han så fostersekken men ikke noe foster eller fosteranlegg når man burde kunnet se det... Men håper jo selvfølgelig at det plutselig skal dukke opp noe til fredag. Har også lest at ved BO stiger ofte hcg som normalt og man kan ha masse symptomer....

Gammel 01-08-2016, 18:46   #20
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Så deilig å høre at stigningen er så fin! Masse lykke til fredag. Håper dagene går fort fram til det

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:19.