Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2012, 13:32   #1
snartforeldre
Medlem

snartforeldre sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 393
snartforeldre er fantastisk mot andre.snartforeldre er fantastisk mot andre.snartforeldre er fantastisk mot andre.snartforeldre er fantastisk mot andre.snartforeldre er fantastisk mot andre.snartforeldre er fantastisk mot andre.snartforeldre er fantastisk mot andre.
tvillingvogn pluss avtagbart søskensete

Er det noen her inne som vet om det finnes tvillingvogn hvor man kan montere på ett ekstra sete. Jeg har en datter på 7,5 mnd, og skal ha tvillingen rundt 1 års dagen hennes. Og da trenger hun også ett sete. Føler liksom ikke at jeg trenger trillingvogn, for tvillingene kommer til å bruke vognen lengre enn storesøster, og da er det greit med en tvilling hvor man kan montere og demontere søskensete når hun har blitt for stor for den Føler jeg leiter i blinde, og finner ikke noe...

Mamma til 15/8-11 og 25/8-12 : mars-14
snartforeldre er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-04-2012, 18:36   #2
Sunrise
Supermedlem

Sunrise sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Sted: Vestlandet
Meldinger: 542
Sunrise er fantastisk mot andre.Sunrise er fantastisk mot andre.Sunrise er fantastisk mot andre.Sunrise er fantastisk mot andre.Sunrise er fantastisk mot andre.Sunrise er fantastisk mot andre.
Sv: tvillingvogn pluss avtagbart søskensete

Jeg har sett en slik vogn, men husker selvsagt ikke navnet nå... Hendig tvillingvogn med mulighet for ekstra søskensete. Jeg ville gått for mulighet for vogn til alle tre barna. Men samtidig vil det være vanskelig å komme seg veldig lang bort fra huset uansett med tre så små barn. Men største vil fort bruke vogn frem til 2 årsalderen.
Sunrise er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-04-2012, 20:36   #3
SnillPike
Medlem

SnillPike sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Meldinger: 339
SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.

Jeg vet dessverre ikke. Søkte litt rundt på nettet, og denne var den eneste jeg fant: http://adventurebuggycompany.com/
Vet ikke om de sender til norge, har heller ikke lest noe om den, men du kan jo ta en titt.

Eneste andre jeg kan tenke på er bæresele. Det kommer jeg til å benytte meg av de få gangene jeg er alene med alle 3. Kanskje når sambo er med oss også. Men jenten min kommer til å være 1,5 år når tvillingene kommer. Så hun vil sikkert gå litt selv også.
Gammel 06-04-2012, 23:43   #4
NiliA
Supermedlem

NiliA sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 602
NiliA er som en uslipt juvél.NiliA er som en uslipt juvél.NiliA er som en uslipt juvél.NiliA er som en uslipt juvél.

http://victoriablomster.blogspot.se/...rlingvagn.html

Siste lille skatten vår kom 11 januar 2014
NiliA er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-04-2012, 00:35   #5
NiliA
Supermedlem

NiliA sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 602
NiliA er som en uslipt juvél.NiliA er som en uslipt juvél.NiliA er som en uslipt juvél.NiliA er som en uslipt juvél.

Eller sånn :http://www.google.no/search?q=buggyp...w=1249&bih=615

Siste lille skatten vår kom 11 januar 2014
NiliA er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:18.