Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-05-2012, 15:40   #11
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.
Sv: Jeg har bestilt vogn!

Nå er vognen kommet fra Tyskland og den er kjempefin! <3

Selv om det tok kjempelang tid så har ikke det så mye å si for meg da tvillingene uansett ikke har kommet ennå. Helt greit å vente litt når en sparer så mye.

De slengte med kosekluter og solbeskyttelse i tillegg fordi de har brukt så lang tid på å levere. Men det er jo i grunn ikke deres feil da fabrikken ikke har hatt kapasietet.

Jeg er kjempefornøyd med servicen på Kiddies24 i allefall.
Gammel 10-05-2012, 17:40   #12
drømmen om barn
Medlem

drømmen om barn sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Oslo
Meldinger: 86
drømmen om barn er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Grattis

Vi har også tenkt å bestille den vogna fra den nettsiden, men tror jeg har lyst å vente til etter fødsel og at jeg ser at gutten overlever osv(hjertefeil + operasjon)! Men litt kjipt om det skulle ta sååå lang tid hvis vi bestiller når de er rundt 3 uker gamle... da er de jo blitt store når vogna kommer!!

Hmmm... kanskje jeg skal maile med dem og forklare situasjonen, og legge inn er bestilling, og hvis alt går bra kan de sende den når jeg ser at det går bra med begge. Og evt annulere bestillingen hvis det ende tragisk. Tror dere det går???

drømmen om barn er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-05-2012, 18:30   #13
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Du har ditt å tenke på du også.. Vi har eneggede og har vært gjennom operasjon i Tyskland grunnet TTTS, og jeg turde ikke å bestille før etter jeg viste at operasjonen var vellykket. Så jeg skjønner utmerket at du vil vente..

Du kan godt sende en mail til de og spørre om det er mulig.. Det er fullt mulig de vil ha betalingen for vogna da, men om dere ikke trenger vogna så vil jeg tro det ikke er noe problem å få tilbake pengene. Jeg fikk tilbud om å få tilbake pengene da de ikke fikk levert vogna innen rimelighetens grenser. Om vogna er på lager får du den vel innen 14 dager etter du har bestilt tenker jeg. Jeg fikk mail om at pakkene var på vei 30 april og jeg fikk pakkene på døra den 9 mai. Så selve postgangen tar litt over en uke da.
Gammel 10-05-2012, 21:58   #14
drømmen om barn
Medlem

drømmen om barn sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Oslo
Meldinger: 86
drømmen om barn er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ivrig:) Vis post
Skjønner godt du er usikker på bestilling, Drømmen om barn. Har tenkt mye på deg siden jeg leste om gutten din. Hvordan går det med dere?
Det går greit altså...tok et par dager før sjokket la seg! Nå tenker jeg positivt og tenker at dette går bra. Valgte å ikke ta fostervannsprøve(ifht om han har et syndrom eller ikke) så får man ta det som kommer når de er født- blir jo uansett tøft på begynnelsen med operasjon osv

drømmen om barn er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:13.