Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-05-2012, 14:35   #1
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.
blunk Mai og juniskravling for flerling-gravide.

Hvordan står det til med de som er gravide med mer enn en?
Gammel 10-05-2012, 14:37   #2
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.
Sv: Mai og juniskravling for flerling-gravide.

Selv går jeg rundt med den korte livmorhalsen min. Den har vært stabil i noen uker nå og jeg har stor tro på at den siste cm skal holde helt i mål. På siste UL (32+6) ble de målt til ca 2kg hver. Den ene litt over og den andre litt under. De er -1% og -5% i forhold til en enling, så det er jeg kjempefornøyd med.
Gammel 10-05-2012, 14:44   #3
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig hvor godt livmorhalser kan holde, med så mye tyngde over seg. Får håpe du går noen få uker til, Scarlett. Er det ikke 34 uker som er magisk med tanke på lungene tro.
Gammel 10-05-2012, 16:16   #4
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

30 som er den magiske for lungene, og 34 er magisk i forhold til sugekrefter, evnen til å ta til seg næring.
Gammel 10-05-2012, 16:28   #5
drømmen om barn
Medlem

drømmen om barn sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Oslo
Meldinger: 86
drømmen om barn er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Her med meg går det forsåvidt bra... er 20+4!! Og magen har poppet ut som bare det(synes jeg)!

Sliter litt med bekkenet, er totalt avhengig av nesespray, våkner et par ganger om nettene og må på do og er sliten! Ellers er alt fint (er sykemeldt så kan ta alt i mitt eget tempo heldigvis)

Ellers nyter jeg smådultene i magen som kommer flere ganger om dagen, herlig følelse

På ordinær UL fikk vi vite at jenta er fin og frisk, men gutten har hjertefeil og må opereres rett etter fødsel(1-2 uker etterpå)! Så mye oppfølging fremover, og blir en tøff start for gutten- men er optimistisk!!

drømmen om barn er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-05-2012, 17:37   #6
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Hørres ut som du trenger en sykmelding. Selv har jeg jobbet en dag i år, da måtte jeg kaste inn håndkleet.. Og med alle komplikasjoner osv, så har jeg ikke vært i stand til å være på arbeid..

Uff, misunner virkelig ingen disse bekkenplagene. Selv kjenner jeg ingenting bortsett fra litt vondt i isjiasen enkelte kvelder. Do ja, jeg er også på do om natta. Og typisk er at på kveldene blir jeg veldig tørst og det er supergodt med kaaaaaaldt vann. Så da drikker jeg en del da.. Hurra for tena lady sier jeg! For når jeg våkner om natta så må jeg akutt på do!

Smådult.. Her sparkes det så jeg får vondt.. Hele magen beveger seg..

Håper virkelig det går bra med gutten deres og at det er en lett sak å fikse.. De er utrolig flinke på sykehusene nå.
Gammel 14-05-2012, 17:49   #7
Wera
Medlem

Wera sin avatar

Medlem siden: May 2011
Meldinger: 188
Wera har en aura rundt seg.Wera har en aura rundt seg.

Hallo jenter!
Her går det med stormskritt mot slutten av svangerskapet 37 uker i dag Formen er forsåvidt fin. Ikke godt å gå lenger, da får jeg vondt der nede. Er ellers trøtt og sulten stort sett hele tida. Så da er det bare å sove og spise da Opp et par turer om natta jeg også og ikke alltid like lett å sovne etterpå. Men tar det igjen med å sove langt utover formiddagene. Ellers går kynnere og hetetokter hånd i hånd utover kveldene, ofte supplert med ville protester og gymtime i magen Sliter litt med tålmodigheten i forhold til nysgjerrige folk rundt meg. Hater å få 1000 spm pr dag om hvordan det går etc. Gleder meg til kroppen min ikke lenger er det store samtaleemnet som alle synes de kan kommentere uhemmet Nei, nå holder jeg meg stort sett hjemme for meg selv til de er ute gitt!

Håper operasjonen som venter lillegutten din går så uproblematisk og greit som mulig Drømmen! Skjønner godt at det er en ekstra belastning å skulle forberede seg på. Masse gode vibber sendes

Flink livmorhals Scarlett! Måtte den bare holde seg sånn enda noen uker

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:59.