Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-10-2012, 12:32   #1
wesla82
Medlem

wesla82 sin avatar

Medlem siden: May 2010
Meldinger: 456
Blogginnlegg: 6
wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.
IVF tvillinger

Jeg er hvertfall foreløpig gravid med to små reker og lurer litt på om noen vet når faren for at en falller fra avtar?

Ser med skrekkblandet fryd frem i mot dette
1 IVF med PGD i september ga to blå og vi venter på
i juni
wesla82 er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-10-2012, 13:22   #2
wilmamor
Medlem

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 405
wilmamor vil raskt nok bli berømt.
Sv: IVF tvillinger

Hei,
Gratulerer så mye med to spirer i magen! Vet ikke når faren for å miste en av de avtar, om det er noe spesielt for tvillinger- men ville kanskje tenke den samme 'grensen' som når den største abortrisikoen ved 'enlinggravid' som er uke 12??

Ser du (som meg) har mistet noen ganger- får du noen spesiell oppfølging/medisiner pga det denne gangen?

Satte dere inn 2 embryo? Jeg er også tvillinggravid etter ivf, satte inn 2- de har hver sin morkake og tydelig skillevegg, hvilket reduserer generell risiko en del ift eneggede tvillinger.

Ellers kan jeg også anbefale deg å gå inn på tvillingforum.com når du 'er klar' for det - her er det tvilling-gravide og tvillingforeldre, både ivf og 'naturlig'

Lykke til

Min utstyrstråd Magebilder
wilmamor er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-10-2012, 13:31   #3
wesla82
Medlem

wesla82 sin avatar

Medlem siden: May 2010
Meldinger: 456
Blogginnlegg: 6
wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.wesla82 er fantastisk mot andre.
Sv: IVF tvillinger

Sitat:
Opprinnelig postet av wilmamor Vis post
Hei,
Gratulerer så mye med to spirer i magen! Vet ikke når faren for å miste en av de avtar, om det er noe spesielt for tvillinger- men ville kanskje tenke den samme 'grensen' som når den største abortrisikoen ved 'enlinggravid' som er uke 12??

Ser du (som meg) har mistet noen ganger- får du noen spesiell oppfølging/medisiner pga det denne gangen?

Satte dere inn 2 embryo? Jeg er også tvillinggravid etter ivf, satte inn 2- de har hver sin morkake og tydelig skillevegg, hvilket reduserer generell risiko en del ift eneggede tvillinger.

Ellers kan jeg også anbefale deg å gå inn på tvillingforum.com når du 'er klar' for det - her er det tvilling-gravide og tvillingforeldre, både ivf og 'naturlig'

Lykke til
Tusen takk for tips! Ja, vi fikk satt inn to, så de deler vel egentlig ingenting. På UL i dag målte begge 1,1 cm så det jo ikke store sakene enda.

Kjenner jo det er en million spørsmål som dukker opp, men får vel avvente en liten stund til med de store tingene
1 IVF med PGD i september ga to blå og vi venter på
i juni
wesla82 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:04.