Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-06-2013, 19:57   #11
Turbo
Supermedlem

Turbo sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 630
Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.
Sv: Enegga tvillinger og TTTS

Fantastisk, er så imponert at jeg er tom for ord. Helt fantastisk og takk for at de deler opplevelsen din Scarlett. Hyggelig å lese at alt gikk så fint.
Gammel 05-06-2013, 20:28   #12
Preggy
Medlem

Preggy sin avatar

Medlem siden: May 2013
Meldinger: 53
Preggy er som en uslipt juvél.Preggy er som en uslipt juvél.Preggy er som en uslipt juvél.

Så godt det gikk så fint.

Noen som vet hvordan det gikk med hun trillinmoren her å?

Preggy er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-06-2013, 20:15   #13
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vika Vis post
Takket være kjempeflinke leger kan jeg nå feire bursdagen til to herlige tantebarn til helgen!!
Jepp, i morgen er gutta 1 år.

Takk takk dere, for at dere leser og legger igjen spor etter dere. Må jo oppdatere litt hvordan det går slik at det er mulig å lese at historien har en happy ending.

Slenger med det nyeste bilde av gutta. Her i natt-posene sine (ikke kjoler altså )
Gammel 06-06-2013, 20:19   #14
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Preggy Vis post
Noen som vet hvordan det gikk med hun trillinmoren her å?
Med Minella og hennes tre små gikk det dessverre ikke bra.

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=383421

og

http://forum.snartmamma.com/showthre...45#post5149345
Gammel 06-06-2013, 21:15   #15
Wilja
Supermedlem

Wilja sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,022
Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.

Dette så jeg nettopp et dokumentar om på YouTube faktisk. Jeg kan se om jeg finner den igjen, mye informasjon om det i den
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:54.