Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-12-2011, 22:29   #31
Tess74
Seniormedlem

Tess74 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 2,024
Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tvillingvogn

Det er ikke myggnetting i sportsvogndelen, kun på bagene
Tess74 er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2011, 22:43   #32
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tess74 Vis post
Det er ikke myggnetting i sportsvogndelen, kun på bagene
Da er myggnetting tilført lista..
Gammel 25-10-2013, 10:08   #33
LykkeligOpptimist
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2013
Sted: Oslo
Meldinger: 17
LykkeligOpptimist er som en uslipt juvél.LykkeligOpptimist er som en uslipt juvél.LykkeligOpptimist er som en uslipt juvél.

Jeg hadde bestemt meg for en Moutain Buggy, men når jeg kom på ultralyd og fikk vite at jeg venter tvillinger (dobbelt lykke) havnet jeg tilbake i tenkeboksen.
Så langt jeg er kommet, står jeg (vi) mellom to vogner;
OTH Urban Jungel Duo
Bubleride Indie twin

Er det noen som har erfaring med disse vognene? Eller har noen andre å anbefale?
Det er viktig at den skal være god å trille, lett å få inn på kollektiv transport, lett å slå sammen, ta liten plass når den er sammenslått (har liten leilighet og liten bil).

Tusen takk!
LykkeligOpptimist er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2013, 11:01   #34
martha
Medlem

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 83
martha vil raskt nok bli berømt.
rødme Sv: Tvillingvogn

Blir ikke enig med meg selv om vogn jeg heller.

Min favoritt (usett) er Bumbleride Indie Twin:
+ Liten og lett, sunne materialer (bambus og resirk)
Fempunkt seler, gode madrasser i liggedelen
Kan justere fotbrettet
Fiiiin design
Lufthjul
Akseptabel pris (7500 for full pakke, med liggedeler og fotposer)
- Ikke vendbare sittedeler (begynner å tro at det ikke er så viktig)
Ikke bærehåndtak i kalesjen på liggedelen
(Finnes ikke i favorittfargen papyrus, i europa)

Skal se på denne på onsdag.

Ser også på Easywalker
+ Enkel og pen, mange farger
Bærehank i kalesjen
Lufthjul
- Litt dyrere enn Bumble (men kan finnes brukt)
Ikke justerbart fotbrett

Har ikke funnet forselger av denne ennå, vil gjerne se den.

Har også sett på Bugaboo - den er kul, og sittedelen skal være ergonomisk, men syns håndtaket er svært ubehagelig (til min små hender). Virker litt i overkant vinglete, og er veldig dyr. Morfar likte riktignok den best, det kan jo hjelpe på prisen, hehehe...

TFK virker svært stødig og "skikelig", men jeg syns den er litt for kraftig. Det er liksom så mye greier og detaljer på den, og håndtaket er veldig bredt. Føler meg så liten bak den vognen. Stort pluss med håndbrems da! Sambo liker denne.

Emmaljunga syns jeg blir for stor. Veldig klumpete sittedel, ser ikke ut til å fungere i skogen.

Har sett litt på Beemoo/2ME - den har alt, både vendbare sittedeler, håndtak i kalesjen, justerbare fotbrett osv. Den finnes som jeg har nevnt før bare på nett, og sambo vil gjerne se/teste vogna før vi kjøper. I tillegg har det blir nevnt på andre forum at noen av billigvognene ruster fort, og det virker logisk. Antar at noe av åraken til at de er billigere er at understellet ikke er aluminium, de er nemlig vanligvis tyngre også.. Har funnet noen tester på nett, men de er alle utført av folk som har fått vognen for å teste den, da stoler jeg ikke på resultatet

Godt det ennå er noen måneder til vi trenger vognen

martha er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2013, 20:10   #35
Malia
Supermedlem

Malia sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 465
Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.

Til tvillingene våre bestilte jeg fra babyjungle.nl. Rask levering, billig og sikkert. Mange som kjøper derfra! Sparte en del tusen på det.
Jeg er strålende fornøyd med Mountain buggy urban jungle!

Lillesøster kom 23. juni 2014
Malia er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2013, 21:19   #36
Dalek
Medlem

Dalek sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Vestfold
Meldinger: 230
Dalek har en aura rundt seg.Dalek har en aura rundt seg.

Jeg har en bugaboo frog og jeg EEEEEELSKER den. Nå at jeg skal ha en til sparer jeg for en bugaboo donkey! Jeg har sikla på den sååå lenge. Setene er perfekte og kan bytte kjøreretning, den er den letteste på markedet og den har den Bugaboo super lett måte å bevege seg på! (kan kjøre den med lillefingeren)

Den er litt dyr ja, men på finn så finner man ganske bra brukt (til og med ny) for en ok pris! Tror prisen er verd det..og den er sååååå fin!

Dalek er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:23.