Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-11-2011, 10:53   #1
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.
Tvillingvogn

Ja, vi må jo ha vogn til de små når de kommer ut. Så da lurer jeg på hvilken vogn har dere/vil dere anbefale?

For oss er det viktig at den er lett å styre, adaptere til maxi cosi bilstol, grei å slå sammen, og sikkert mer og..

Så ser jeg at mange bestiller fra feks tyskland. Er det mye å spare på det? Toll? Hvor lang er leveringstiden? Linker til gode sider?

Legg gjerne med bilde og linker.
Gammel 24-11-2011, 14:47   #2
svingen
Medlem

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 135
svingen vil raskt nok bli berømt.svingen vil raskt nok bli berømt.
Sv: Tvillingvogn

Her står det om 3 vogner. Easywalker, TFK og Bugaboo donkey. Veldig usikker på hva vi ender opp med.
svingen er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2011, 17:54   #3
Siadatra
Supermedlem

Siadatra sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 998
Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.Siadatra har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har forelska meg i Bugaboo Donkey'en så jeg tror det blir den, men jeg har ikke sett den i virkeligheten så jeg tar et lite forbehold i tilfelle den ikke er så fin som den ser ut til å være. Hvis det ikke blir den vet jeg ikke.

feb06 og april07
Siadatra er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2011, 18:18   #4
melise
Supermedlem

melise sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Sted: Buskerud
Meldinger: 663
melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.

Jeg hadde først en tfk twinner twist carbo mudd. Solgte den da jentene var ferdig med bagdelen. Og kjøpte en Emmaljunga city cross. Nå har jeg igjen en tfk twinner twist duo. kjøpte fra kiddies24.de. Kjøpte da sportsvogn & regntrekk. Ga ca 5000.- I Norge ville dette kostet nærmere 9000.-

Syns Tfk er den beste vognen jeg har brukt, og anbefaler den virkelig som tvillingvogn.. At jentene sitter fra meg i sportsdelen gjør på ingen måte noe, ser de uansett.. Og de stortrives ved å kunne se mer enn bare trynet mitt Har ingenting å utsette på kiddies24, bortsett fra at de sendte meg feil sporingsnummer, så var litt vanskelig å spore pakken

(solgte den første fordi jeg fikk en pris på den jeg ikke kunne la gå fra meg )

Våre 2 søte små ble født 06.04.11, 36+2
melise er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2011, 18:37   #5
Oblivion
Medlem

Oblivion sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 67
Blogginnlegg: 20
Oblivion er som en lysfontene.Oblivion er som en lysfontene.Oblivion er som en lysfontene.Oblivion er som en lysfontene.Oblivion er som en lysfontene.Oblivion er som en lysfontene.

Vi har kjøpt OHT Mountain buggy Urban Jungle duo. "Alle" jeg kjenner anbefaler den, både enlingemødre, tvillingmødre og søskenvognmødre. Vi bor veldig bysentralt med mye asfalt - og på slikt underlag skal den visst være super!
Gammel 24-11-2011, 20:39   #6
Babygirl 07 =)
Seniormedlem

Babygirl 07 =) sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Akershus
Meldinger: 1,679
Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.

Hær ble det Easywalker og er superfornøyd med den!!
Knallgod å trille, blir liten sammenlagt (så liten en tvillingvogn kan bli da)
Anbefaler å prøve de dere grubler på for jeg valgte den vogna jeg ikke trodde jeg skulle velge..
Pga størrelse sammenlagt- mindre enn MB, glidelås-greia på tfk som jeg ikke likte +++
Og prøv den i bilen dere skal bruke!!! Hær ble det ny bil for å si det sånn
(og den funker suuuuupert med maxi-cosi-setene klikket på! Brukes hver dag!)
Gammel 24-11-2011, 21:31   #7
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Takk for svar damer, setter stor pris på å høre deres erfaringer!
Gammel 25-11-2011, 18:03   #8
melise
Supermedlem

melise sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Meldinger: 663
melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.

Jeg syns ikke glidlåssystemet er noe stress Enkelt og greit og få de opp og ned.

Så er det ett stort pluss med tfk, og det er at de har store bagger, og at det er håndbrems. Absolutt en fordel nå som jentene er blitt store, og krever litt bagasje om man skal på langtur

Våre 2 søte små ble født 06.04.11, 36+2
melise er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-12-2011, 20:25   #9
Tess74
Seniormedlem

Tess74 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,024
Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Er så lite Bogaboo fan som det går å få men har vært superfan av OTH som singelvogn. Når vi nå måtte ha tvillingvogn har vi valgt å bestille TFKen. Blir minst når man legger den sammen og håndbrems. Vi bestilte med regntrekk og adaptere til Maxi Cosi bilsete. Tilsammen med mva og frakt og alt betalte vi 7800 kr. Helt gull! Gleder meg til å begynne å bruke den snart
Tess74 er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-12-2011, 21:24   #10
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tess74 Vis post
Er så lite Bogaboo fan som det går å få men har vært superfan av OTH som singelvogn. Når vi nå måtte ha tvillingvogn har vi valgt å bestille TFKen. Blir minst når man legger den sammen og håndbrems. Vi bestilte med regntrekk og adaptere til Maxi Cosi bilsete. Tilsammen med mva og frakt og alt betalte vi 7800 kr. Helt gull! Gleder meg til å begynne å bruke den snart
Hvordan ser den ut? Bilde, eller link?

Hvor dere bestilte den fra?

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:49.