Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-01-2012, 13:01   #1
AylaNemi
Juniormedlem

AylaNemi sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Meldinger: 10
AylaNemi har en aura rundt seg.AylaNemi har en aura rundt seg.AylaNemi har en aura rundt seg.
Tvillinger og faddere

Hei!
Lurer på hva som er vanlig når en skal døpe tvillinger?
Samme faddere på begge eller fordele de på hver sine barn?
Eventuelt da hvor mange er vanlig å ha som faddere?
AylaNemi er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-01-2012, 16:34   #2
Wera
Medlem

Wera sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: Trøndelag
Meldinger: 188
Wera har en aura rundt seg.Wera har en aura rundt seg.
Sv: Tvillinger og faddere

Godt spørsmål! Så mange ting man ikke vet at man lurer på enda... Venter spent på eventuelle svar!
Gammel 14-01-2012, 23:03   #3
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Vet ikke hva som er vanlig, men våre fikk iallefall samme faddere!

4 faddere hver, samme antall som eldstemann hadde.
Vet ikke hvor mange som er vanlig, men 2-4 stk tror jeg?
Gammel 15-01-2012, 14:55   #4
Babygirl 07 =)
Seniormedlem

Babygirl 07 =) sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Akershus
Meldinger: 1,679
Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.

Våre fikk også samme faddere (3 stk hver)
Storesøster hadde to av de samme som vi brukte til tvillingene + 2 andre så hun hadde fire..
Gammel 15-01-2012, 19:33   #5
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Dette er en pes synes jeg.. Til snuppa hadde vi min søster, svoger, andre søster og bror til mannen.. Jeg har lyst på dem til tvillingene også, for jeg vil ikke ha venner til faddere... Venner kan komme og gå, men det gjør ikke familie. I tillegg har mannen en del halvsøsken som jeg IKKE vil ha til faddere, uansett om de kanskje forventer det... Dette må grubles på tenker jeg. Men jeg vil at tvillingene skal ha 4 faddere..
Gammel 15-01-2012, 21:40   #6
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Sånn tenkte vi også, Scarlett, venner kan komme og gå..
Gammel 16-01-2012, 18:09   #7
AylaNemi
Juniormedlem

AylaNemi sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Meldinger: 10
AylaNemi har en aura rundt seg.AylaNemi har en aura rundt seg.AylaNemi har en aura rundt seg.

Teller dere da ett par som en fadder eller som 2 stk?
Har noen venner som jeg har kjent i snart 30 år,så der føler jeg meg ganske så trygg :-D
Men ellers ingen planer enda. En gruble gruble ting dette her :-D
AylaNemi er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-01-2012, 22:20   #8
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Teller en fadder som en person, dvs at venneparet deres hadde jeg telt som 2 faddere.
Gammel 16-01-2012, 23:00   #9
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Teller de som to ja.

Vi har faktisk et vennepar i tankene da, fordi vi er faddere til datteren der, og da er vi uansett knyttet sammen. Men må tenke på det..
Gammel 31-01-2012, 01:25   #10
Lubine
Supermedlem

Lubine sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Follo i Akershus
Meldinger: 587
Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.

Vi har en god blanding.

Min svigerinne og mannen er faddere til begge.
En av mine beste venninner (gjennom 20 år, så vil påstå at vi trolig kommer til å være venner i 20 nye år) og mannen hennes er fadder til begge.
Mine svigerforeldre er faddere til en hver og det samme er mine to søstre.

Fadderene jeg er mest fornøyd med er venninnen min og mannen, og det fordi jeg vet at de virkelig kommer til å stille opp for oss og for jentene. De er på en måte bonusfadderene da familien uansett er der, uavhengig av en fadderrolle. Men tenkte helt annerledes da eldste ble døpt for 12 år siden, da valgte jeg familie.

Magegalleri
Lubine er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:37.