Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2012, 20:27   #1
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.
Tvillingjabbing i februar

Laget en februartråd jeg.
Gammel 09-02-2012, 13:21   #2
Petroline
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 41
Petroline er på vei til noe stort.
Sv: Tvillingjabbing i februar

Lite aktivitet her, så bra du trår til Scarlett! Hvordan er formen din? begynner magen å bli stor? Hvor hyppig er du på kontroll med eneggede tvillinger?

Februar har til nå vært veldig bra. Fine skiforhold, sola skinner akkurat nå inn i vinduet, og jeg føler at april nærmer seg med stormskritt! Begynner å bli utålmodig, er sååå klar for å hilse på guttene!
Var på UL-kontroll denne uken, og guttene vokser bra!
Gammel 09-02-2012, 17:02   #3
Wera
Medlem

Wera sin avatar

Medlem siden: May 2011
Meldinger: 188
Wera har en aura rundt seg.Wera har en aura rundt seg.

Så flott at guttene vokser fint Petroline! Ikke lenge til april nå, det må være deilig å se enden på graviditeten komme nærmere med stormskritt. Tenk det, i neste uke er vi i midten av februar!

Her har magen vokst FORT de siste par ukene... De siste dagene har navlen min begynt å forandre seg og bli mer strukket ut. Føler meg stinn og det kjennes at de fyller godt opp der inne nå. Jeg synes det er tidlig, er 23+3 i dag...
Gammel 09-02-2012, 20:03   #4
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Jeg begynner å bli stooor ja! Formen min er fin, men innlegget jeg skrev her på tvilling-delen i går tror jeg, sier litt om ståa.. Så nå er jeg på UL på st.Olavs ca hver femte dag..
Gammel 10-02-2012, 16:19   #5
Petroline
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Scarlett Vis post
Jeg begynner å bli stooor ja! Formen min er fin, men innlegget jeg skrev her på tvilling-delen i går tror jeg, sier litt om ståa.. Så nå er jeg på UL på st.Olavs ca hver femte dag..
Hver femte dag, det var ofte ja. men er det TTTS, eller er de bare veldig redd for det? og hvilke planer har de i såfall rundt dette??
Gammel 10-02-2012, 17:02   #6
Wera
Medlem

Wera sin avatar

Håper alt er bra med tvillingene dine Scarlett!! Godt å bli fulgt opp så nøye, men vanskelig om dere går rundt og er engstelig for at noe er galt... Du får holde oss oppdatert! Stor klem
Gammel 10-02-2012, 17:29   #7
Minella
Medlem

Medlem siden: Nov 2011
Sted: Bergen
Meldinger: 96
Minella har en aura rundt seg.Minella har en aura rundt seg.

Mine tre er sannsynligvis eneggete, så blir mye oppfølging her også. Føreløpig er det knapt synlig på meg (uke 15), spesielt med klær på, så jeg håper jeg slipper å få gigantmage. Var relativt liten i forrige svangerskap, og trives best med det.
Minella er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-02-2012, 17:59   #8
Petroline
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Wera Vis post
Så flott at guttene vokser fint Petroline! Ikke lenge til april nå, det må være deilig å se enden på graviditeten komme nærmere med stormskritt. Tenk det, i neste uke er vi i midten av februar!

Her har magen vokst FORT de siste par ukene... De siste dagene har navlen min begynt å forandre seg og bli mer strukket ut. Føler meg stinn og det kjennes at de fyller godt opp der inne nå. Jeg synes det er tidlig, er 23+3 i dag...
Magen min begynte å vokse veldig fra uke 22 syns jeg. var liten fram til jul, og etter det har det blitt mye mage. Nå kommenterer folk at de syns den vokser dag for dag. he he. så jeg tror ikke det er rart du føler deg litt stinn. husk at du ved 30 uker er som ved termin med enling
Gammel 15-02-2012, 14:54   #9
Minella
Medlem

Medlem siden: Nov 2011
Sted: Bergen
Meldinger: 96
Minella har en aura rundt seg.Minella har en aura rundt seg.

Er det noen av dere som har meldt dere inn i Tvillingforeldreforeningen? Vi hoppet like godt i det med en gang, føles som om vi trenger hjelp der vi kan få det.
Minella er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-02-2012, 23:22   #10
Wera
Medlem

Wera sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Petroline Vis post
Magen min begynte å vokse veldig fra uke 22 syns jeg. var liten fram til jul, og etter det har det blitt mye mage. Nå kommenterer folk at de syns den vokser dag for dag. he he. så jeg tror ikke det er rart du føler deg litt stinn. husk at du ved 30 uker er som ved termin med enling
Ja, ikke rart vi føler oss stinne, det rekker jo ikke å gi etter så mye når magen vokser i denne farten. Heldigvis var det skikkelig ille ei lita uke for så å gå over. Akkurat som om magen bare måtte strekkes over ei "kneik" og at det ble bedre etterpå. Puster lettet ut for denne gang Renger med det kommer flere slike "vokse-perioder" etterhvert.

Sitat:
Opprinnelig postet av Minella Vis post
Er det noen av dere som har meldt dere inn i Tvillingforeldreforeningen? Vi hoppet like godt i det med en gang, føles som om vi trenger hjelp der vi kan få det.
Ikke soset meg til det enda. Skulle vel vært gjort...

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:42.