Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2012, 22:44   #1
Tjorven ♥
Veteranmedlem

Tjorven ♥ sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Saltkråkan
Meldinger: 3,937
Blogginnlegg: 25
Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.
hm Når kjente dere liv?

Dere som har vært eller er gravid med tvillinger/trillinger, når kjente dere liv første gang?
Jeg kjenner flere ganger om dagen kilinger nederst i magen, ikke like sterkt som når jeg kjente noe med storebror, men da var jeg 16 uker på vei, ikke 11..
Føler jo at det er veldig tidlig, men jeg kjenner jo det jeg kjenner.. Det er ikke tarmer, slik jeg har kjent det før, bare som forsiktig kiling fra under navelen og nedover..

Tjorven ♥ er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-04-2012, 11:26   #2
Tjorven ♥
Veteranmedlem

Tjorven ♥ sin avatar

Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når kjente dere liv?

Ja, det er det samme jeg også lurer på.. Om det er fordi at det er to at jeg muligens kjenner noe så tidlig..

Gammel 09-04-2012, 20:24   #3
SnillPike
Medlem

SnillPike sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Meldinger: 339
SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.

Med kommende storesøster kjente jeg liv i uke 19. Denne gangen kjente jeg liv første gang da jeg var 18+0. Men da var det ordentlige dult. Så kanskje jeg bare var så fokusert på at jeg ikke kom til å kjenne noe før rundt uke 18-19 at jeg rett og slett ikke har merket noe tidligere
Nå har det vært rolig noen dager, men i dag gir de stadig beskjed om at de er der Er ikke alltid jeg vet hvem av de det er, men det kommer vel med tiden
Gammel 09-04-2012, 20:28   #4
Tjorven ♥
Veteranmedlem

Tjorven ♥ sin avatar

I dag kjente jeg skikkelig romestering, og jeg klarer ikke helt slå meg til ro med at det er luft når jeg kjenner det kun i livmorområdet..

Gammel 09-04-2012, 21:43   #5
Tjorven ♥
Veteranmedlem

Tjorven ♥ sin avatar

Ja, det er jo det jeg håper på.. :krysse: Men i tilfelle ikke, så føler jeg meg bare så dum..
Skal bli godt med en ny ultralyd kjenner jeg..

Gammel 09-04-2012, 22:46   #6
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjente første gang da jeg var 15 uker med storesøster. Og da jeg var 13 uker med tvillingene. Kjente dem hvis jeg satt med magen litt i klem. Ikke helt hver dag i førsten.
Gammel 29-04-2012, 21:22   #7
Fargestift
Medlem

Fargestift sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 431
Fargestift er et navn alle kjenner.Fargestift er et navn alle kjenner.Fargestift er et navn alle kjenner.Fargestift er et navn alle kjenner.Fargestift er et navn alle kjenner.Fargestift er et navn alle kjenner.

Jeg kjente uke 10-11 med jentene. Med storebror kjente jeg det i uke 13-14, mye fordi fastlegen beskrev det til meg. Da skjønte jeg at det ikke var luft!
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:28.