Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-10-2013, 11:36   #11
martha
Medlem

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 83
martha vil raskt nok bli berømt.
Sv: Termin i 2014

Ble det Basson vogn, Idi?

Jeg klarer bare ikke bestemme meg - Liker Bumbleride Indie Twin og Easywalker godt, men vil gjerne ha vendbare sittedeler. Da er Beemo/2ME et alternativ, men denne selges bare på nett slik at jeg ikke tatt på den.. Finner heller ikke noe særlig info om produsent og blir dermed litt skeptisk..

I Sverige selger de Baby travel billig, den har heller ikke vendbare sittedeler, men har til gjengjeld bærhank i kalesjen på liggedelen. Jeg ser for meg st det er gull verdt når jeg skal bære begge baggene.

aahrg.. blir sprø av alle disse valgene

martha er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-10-2013, 19:07   #12
Idi
Juniormedlem

Meldinger: 35
Idi er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Hei! Har enda ikke kommet meg avgårde... Men titter fortsatt mye, og blir mer og mer rar i hodet.... hehe. Men kommer med rapport så fort jeg har tittet
Hvordan er formen da Martha?
Idi er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-10-2013, 10:35   #13
antonie_
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 3
antonie_ er på vei til noe stort.

hei!

Jeg er helt ny her,ble så glad da jeg fant ett tvillingforum med litt aktivitet! Så da kunne jeg jo ikke gjøre annet enn å melde meg inn

Jeg venter en-eggede tvillinger i april/mai 2014

Håper jeg får være her inne med dere!
antonie_ er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-10-2013, 10:41   #14
Idi
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av antonie_ Vis post
hei!

Jeg er helt ny her,ble så glad da jeg fant ett tvillingforum med litt aktivitet! Så da kunne jeg jo ikke gjøre annet enn å melde meg inn

Jeg venter en-eggede tvillinger i april/mai 2014

Håper jeg får være her inne med dere!

Hei og velkommen Så artig med flere som venter tvillinger. Venter selvi midten av april, og dette er så spennende
Gammel 23-10-2013, 10:54   #15
antonie_
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Idi Vis post
Hei og velkommen Så artig med flere som venter tvillinger. Venter selvi midten av april, og dette er så spennende

Åh,Så gøy! Det blir veldig spennende framover ja!
Hvordan er formen din?Og er du EKSTREMT sulten om dagen?
Gammel 23-10-2013, 11:33   #16
Idi
Juniormedlem

Sitat:
Åh,Så gøy! Det blir veldig spennende framover ja!
Hvordan er formen din?Og er du EKSTREMT sulten om dagen?
Sulten ja...kjære vene. Det har heldigvis roet seg litt, men spiser jammen for 3 ja Ellers er formen bra enda. Gleder meg skikkelig til oul om 3 uker, vil så gjerne vite om det er gutter, jenter eller en av hver der inne. Har bestemt meg for å drøye shopping til jeg veit kjønn
Gammel 23-10-2013, 12:21   #17
antonie_
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Idi Vis post
Sulten ja...kjære vene. Det har heldigvis roet seg litt, men spiser jammen for 3 ja Ellers er formen bra enda. Gleder meg skikkelig til oul om 3 uker, vil så gjerne vite om det er gutter, jenter eller en av hver der inne. Har bestemt meg for å drøye shopping til jeg veit kjønn
Ja det klør i fingrene her også til å dra på shopping! Men skal vente til etter oul her også! Herregud som jeg gleder meg )
Vi skal på ultralyd på sykehuset i morgen også,gleder meg til å se knøttene igjen for 2.gang <3
Gammel 23-10-2013, 12:46   #18
Idi
Juniormedlem

Sitat:
Ja det klør i fingrene her også til å dra på shopping! Men skal vente til etter oul her også! Herregud som jeg gleder meg )
Vi skal på ultralyd på sykehuset i morgen også,gleder meg til å se knøttene igjen for 2.gang <3
Ultralyd er så spennende, lykke til
Gammel 24-10-2013, 10:20   #19
martha
Medlem

Meldinger: 83
martha vil raskt nok bli berømt.

Velkommen Antonie!! Koselig med flere. (Antonie står på navnelisten min, etter min mormor..hihi)

Jeg venter tvillinger i slutten av mars. Aller mest sannsynlig toeggede, de ligger helt adskilt Også er det jo ISCI med to egg - Svært spent på kjønn, mest for å blir bedre kjent med de som rumler rundt i magen. Har ingen barn fra før og har slitt i maaange år - så bare det er to sprellende knøtt er det i grunn det samme om det er tut eller trakt.

Jeg har prøvd å komme inn på forumet dobbel glede også, men får bare feil. Noen av dere som kjenner det forumet. tror det er tvillingforeningen sitt forum?!

Ellers grugleder jeg meg til OUL på mandag.. blir så snålt og spennende og gøy!!
Formen er ok, men er satt på svangerskapspenger fordi jeg har blødd/spottet siden 1. august. Jordmor mener jeg må ta det helt med ro. Kjedelig, men får stole på at jordmor vet hva hun snakker om
Hvordan er formen deres? Er magene blitt store ennå?

Ps. Idi, i dag skal jeg inn å kikke på en vogn jeg liker - Bumbleride Indie twin - gir rapport etterpå. Ulempen er at sittedelene ikke er vendbare, men det er så få som har det, så jeg ser på noen uten også.

Ha en fin dag dere!!

martha er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2013, 09:02   #20
Idi
Juniormedlem

Selv har jeg egentlig veldig lyst på en TFK eller Mountain buggy, så hvis jeg ikke liker Basson sin blir det nok en av de. Da får jeg bare titte på de gjennom luken. Hadde en MB til minstemann, og den er så god å trille.
Spennende å høre om vognen du har tittet på Martha, sett på den også. Synes igrunn alle vogner er fine....

Bor mest sannsynligvis toeggende her også, så slik ut i uke 12. Men merker ikke så mye til de enda, er 15+5 i dag. Venter spent på tydelig liv hver dag Magen er veldig synlig nå, og synes det er skikkelig stas. Har blitt veldig stor med de 2 andre barna, så er ille spent denne gangen. Formen er bra, sulten og trøtt, men ellers bra

Jeg har meldt meg inn på dobbel glede, men ikke skrevet noe. Men er ikke så ofte jeg får logget inn der.

Gjør som jordmor sier Martha, de veit nok hva som er best.
Hvordan gikk ul Antonie?
Nå er det frokosttid og fødeavdeling på tv, så må man vel en tur ut i sola i dag.
Ha en fin dag jenter
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:29.