Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-11-2013, 16:40   #31
Renate73
Medlem

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 52
Renate73 er på vei til noe stort.
Sv: Termin i 2014

Sitat:
Opprinnelig postet av Dextra Vis post
Er det noen som er på tvillingforum.com? Har store problemer med innlogging der, får bare beskjed om at jeg ikke er autorisert. Har fått tilgang, og har vært inne der et par ganger, men nå kommer jeg altså ikke inn lenger. Flere som sliter med det samme?
Kjempegøy at vi er flere Fikk heller ikke logget meg inn på tvillingforum..jeg skal se omjeg får aktivere meg på juni med en gang
Renate73 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-11-2013, 22:50   #32
martha
Medlem

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 83
martha vil raskt nok bli berømt.

Gratulerer Renate og Dextra!!

Angående tvillingforum- jeg får bare feilmeldinger der. Får startet registrering, og kommer et stykke på vei, så sier det stopp. Har prøvd flere ganger uten hell.

Tenkte jeg skulle sende en mail til en moderator der, men finner ikke kontaktinformasjon.

Hvordan er formen ellers?
Jeg vokser stadig, er 20+4 nå - endelig halvveis

martha er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-11-2013, 23:00   #33
Renate73
Medlem

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 52
Renate73 er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av martha Vis post
Gratulerer Renate og Dextra!!

Angående tvillingforum- jeg får bare feilmeldinger der. Får startet registrering, og kommer et stykke på vei, så sier det stopp. Har prøvd flere ganger uten hell.

Tenkte jeg skulle sende en mail til en moderator der, men finner ikke kontaktinformasjon.

Hvordan er formen ellers?
Jeg vokser stadig, er 20+4 nå - endelig halvveis
Formen er sånn passe.. Føler at jeg ikke bør klage siden jeg er så glad for å være gravid men dette er veldig slitsomt..gleder meg til jeg er halvveis.. Dagene er lange.. Hvordan er formen din?
Renate73 er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-11-2013, 12:37   #34
Marie14
Medlem

Marie14 sin avatar

Medlem siden: Sep 2013
Meldinger: 44
Marie14 er bare skikkelig grei.Marie14 er bare skikkelig grei.Marie14 er bare skikkelig grei.Marie14 er bare skikkelig grei.Marie14 er bare skikkelig grei.

Sitat:
Opprinnelig postet av Idi Vis post
Hei Marie14.
Hvordan går det med deg, har noe av sjokket roet seg litt? Vi var også nokså rådville og sjokkerte når vi fikk beskjed om å bli en familie på 6. Men nå er det bare glede, det går nok dette også.
Hei hei, den verste panikken har heldigvis gitt seg, har begynt å glede meg nå
Har fortalte det både til ungene, resten av familien og en del på jobb, det hjelper veldig mye at alle er så positive. Ungene er i ekstase, det gikk ikke mange timene før storesøster hadde fortalt det til alle barna på trinnet hennes + et stort antall av lærerne

Skal inn på riksen og ta ultralyd ifbm duotest i neste uke, gruer meg pittelitt ifht om de finner noe alvorlig, men gleder meg aller mest til å få se bilde av småttisene igjen
Marie14 er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-01-2014, 17:09   #35
Idi
Juniormedlem

Meldinger: 35
Idi er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Godt nyttår!!!!
Hvordan går det med dere og de små i magen?
Jeg er nå 26 uker, så det går jammen framover Skal på kontroll på sykehuset igjen på tirsdag, så blir fint å titte på de igjen
Idi er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-01-2014, 11:49   #36
Marie14
Medlem

Marie14 sin avatar

Medlem siden: Sep 2013
Meldinger: 44
Marie14 er bare skikkelig grei.Marie14 er bare skikkelig grei.Marie14 er bare skikkelig grei.Marie14 er bare skikkelig grei.Marie14 er bare skikkelig grei.

Hei, godt nytt år

Her er formen stort sett fin, men sliter litt med rygg / bekken innimellom. Det går fint så lenge jeg kan stå/ligge, men blir dårlig hvis jeg må sitte i mer enn 15-20 minutter. Skal til fysioterapeut i morgen, håper jeg kan få noen lure tips der.

Var på riks'en og tok duo-test i november, med litt varierende resultat. Ultralyd-bildene var kjempefine, ingen tegn på verken downs eller noen misdannelser. Men blodprøvene viste økt risiko for downs, dette ga ganske store utslag. Risikoen ble økt fra 1/250 til 1/38 for den ene og 1/62 for den andre. Men legene advarte oss allerede før vi tok testen om at blodprøvene kunne gi veldig feil utslag så lenge det var tvillinger, og siden det er økt risiko for spontanabort ved fostervannsprøve på tvillinger valgte vi å ikke gjøre noe mer med det.

Var på ordinær ultralyd på nyttårsaften, da fant vi ut at det var to små jenter
Den kommende storebror var ikke spesielt fornøyd med det, han ønsket seg veldig en lillebror. Men på lørdag hadde han besøk av en kompis og lillebroren hans på 3 år, da fant han ut at det ikke var så veldig kjekt med småbrødre som skulle være med og leke med Lego . Nå er han mest sjalu på tvillingene i magen, for nå ønsker han at han selv også var tvilling .
Marie14 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-01-2014, 22:26   #37
martha
Medlem

Godt nytt år!!

Nå nærmer det det seg for flere av oss - Er dere klare? Og er formen fin, eller ok i det minste?

Jeg er 29+4 og begynner å bli tung Mye stillestitting pga kort livmorhals, og 14dagers intervaller på UL-kontroll på sykehuset, men alt er bra med barna - på kurven med hensyn til vekt og størrelse for øvrig.

Gammel 12-02-2014, 15:41   #38
martha
Medlem

Hvordan går det med dere?
Ingen som har fått ennå?

Jeg kom hjem i dag etter å ha ligget på sykehus en uke. Hadde 1,5 cm åpning og avflatet livmorhals sist kontroll så legen la meg inn på sengeleie. Nå er jeg uke 34, og da vil de ikke stoppe en eventuell fødsel om den starter, så jeg får hvile hjemme i stedet!

Alt er rolig og bra, men vi fikk plutselig litt dårlig tid med innkjøp..hahaha..

Lykke til videre dere

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:11.