Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-01-2007, 00:26   #1
lillaki
Medlem

lillaki sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Hellas/Ålesund
Meldinger: 59
lillaki er som en lysfontene.lillaki er som en lysfontene.lillaki er som en lysfontene.lillaki er som en lysfontene.lillaki er som en lysfontene.lillaki er som en lysfontene.
Finnes det noen andre...

... natteravner her blandt "de modne mødre"? (Eller "modne mødre in spe", som vi også kan kalle oss )

Jeg er nemlig så fæl til å sitte oppe om natta tenkte det kunne være greit med litt selskap
Gammel 22-01-2007, 10:35   #2
Katty 68
Medlem

Katty 68 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 216
Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.
Sv: Finnes det noen andre...

............

Sist endret av Katty 68; 28-06-2007 kl 11:20.
Katty 68 er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-01-2007, 11:05   #3
-leah-
Supermedlem

-leah- sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,314
-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.-leah- har et ubeskrivelig bra rykte.

Skulle gjerne holdt deg med selskap jeg , men jeg er også så trøtt for tiden at jeg ikke lengre orker tanken på å være våken etter kl 2300 Ser igrunnen frem til å bli normal igjen - om noen måneder, for natta er den beste tiden på døgnet...stille og rolig!
Gammel 22-01-2007, 16:13   #4
May Lise
Gjest

Meldinger: n/a

Joda, jeg er ganske seint i seng enkelte ganger. Får la dataen stå på til siste nikk da, for å sjekke om det er aktivitet helt til jeg legger meg. Blir ofte at jeg slår av tidligere på kvelden. Vi burde vel vært flinkere til å legge oss, men-men... Så lenge det går greit om morgenen så... Blir vel mer nattaktivitet om noen måneder tenker jeg, med en liten hengende i puppen, he,he....
  Svar med sitat
Gammel 23-01-2007, 06:08   #5
May Lise
Gjest

Ikke bare er jeg sein, jeg er tidlig også.. Trollemor har hatt et lite uhell i sengen (kl 5.30), og Klatremus våknet av tumultene. Gjør i grunnen ingenting. Like greit å stå opp, selv om det nå var 3 kvarter tidligere enn normalt. Dette er sykemeldingsdagen min, men hadde uansett tenkt å levere jentene tidlig i barnehagen. Ha en fin dag alle sammen. Ute er det nydelig fint. Snøen har lavet ned, og grienene henger tungt, glinsende på trærne... Klem ML
  Svar med sitat
Gammel 23-01-2007, 15:04   #6
Ignorabimus
Gjest

Jeg er en skikkelig natteravn...
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:36.