Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-01-2007, 14:25   #1
Solsikkemor
Medlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 193
Solsikkemor har en aura rundt seg.Solsikkemor har en aura rundt seg.Solsikkemor har en aura rundt seg.
Edine,

du ligger jo bare 20 dager etter meg i løypa. Hvordan er formen, og er du i land med alle forberedelser?

Håper gutten din er frisk igjen, og at vi får høre fra deg snart!
Gammel 01-02-2007, 19:52   #2
Edine
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Edine,

Hei hei!

Joda, formen er egentlig bra den! Er skikkelig lei nå da, men samtidig er det jo litt godt at det noen uker igjen også! Nå er Junior frisk og tilvenningen i barnehagen går/har gått veldig bra. Fra i morgen av skal han begynne med "normale" dager der!

Forberedelsene er det så som så med.....har ikke kjøpt så mye nytt, vil helst vente å se om det blir gutt eller jente! Stoler ikke helt på det de "spådde" på UL! Dessuten har vi det meste vi trenger etter Junior, ihvertfall til å klare oss i starten!

Hvordan er det med deg da? Kjenner du om det er noe på gang?? Er ikke lenge igjen nå!
  Svar med sitat
Gammel 02-02-2007, 10:04   #3
Solsikkemor
Medlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 193
Solsikkemor har en aura rundt seg.Solsikkemor har en aura rundt seg.Solsikkemor har en aura rundt seg.
Sv: Edine,

Hei!
Så fint gutten din er frisk og at han har funnet seg til rette i barnehagen! Da blir det litt roligere dager på deg fram til fødselen.

Jeg kjenner igjen det med klær - vi har også mye etter storebror, og det er så veldig typisk jentete det som er i butikkene! Jeg har kun kjøpt ett sett, og lette lenge for å finne noe kjønnsnøytralt. Og egentlig ser det mest gutt ut... selv om magefølelsen min sier jente.

Formen min er bra, og heldigvis kjenner jeg nedpress og kynnere nå. Jeg tar det som et godt tegn på at ting snart vil skje. Håper på fødsel rundt termin, for selv om jeg ikke er lei begynner jeg å bli klar for fødsel! Gleder og gruer meg og lurer på hvordan ting vil utarte seg denne gangen...

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:00.