Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-11-2006, 10:25   #31
Edine
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Terminliste for oss "modne"...

Jeg har kanskje ikke presentert meg her??.....husker faktisk ikke..

Ihvertfall, jeg har nylig fyllt 35 år! Fikk mitt første barn i november 2005, og venter nr.2 i februar 2007.

UL-termin: 28. februar 2007
  Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 21:24   #32
Taien
Seniormedlem

Taien sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,574
Blogginnlegg: 38
Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.

Heisann!!

Kan jeg hive meg med her??

Jeg er 34 og venter mitt første barn i august..

Taien er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 21:38   #33
May Lise
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Taien
Heisann!!

Kan jeg hive meg med her??

Jeg er 34 og venter mitt første barn i august..
Hei Taien!
Gratulerer og velkommen hit. Hvor mange uker er du på vei? Hvordan går det med deg? Har du vært i form til nå? Nysgjerrig jeg, nei langt ifra.....

Sist endret av May Lise; 06-12-2006 kl 21:40.
  Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 21:40   #34
Katty 68
Medlem

Katty 68 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 216
Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.

Klart du kan det Taien, velkommen!
Her er det vanligvis rolig, men som du ser av navnediskusjonen diskuteres det heftig her også til tider.
Gammel 07-12-2006, 00:20   #35
Taien
Seniormedlem

Taien sin avatar

Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei og hopp!

Takk for fin velkomst!!

Katty: Jeg ser at det kan være heftig nok ja... Men jeg liker en god diskusjon jeg! (så lenge den er SAKLIG iallefall... )

May Lise: Heisann! Jeg er ikke mer enn 5 uker på vei..temmelig nygravert altså. Jeg ble gravid etter et fryseforsøk i Haugesund (har hatt to neg IVF tidligere) og etter 11 års forsøk..så dette er en ETTERLENGET baby!!

Formen har vært ganske så bra den..ømme bryst og trøtt..det er stort sett det! I dag har jeg hatt noen ekle mensmurringer..men det hører vel med,tenker jeg.

Gammel 07-12-2006, 09:18   #36
May Lise
Gjest

May Lise: Heisann! Jeg er ikke mer enn 5 uker på vei..temmelig nygravert altså. Jeg ble gravid etter et fryseforsøk i Haugesund (har hatt to neg IVF tidligere) og etter 11 års forsøk..så dette er en ETTERLENGET baby!!

Formen har vært ganske så bra den..ømme bryst og trøtt..det er stort sett det! I dag har jeg hatt noen ekle mensmurringer..men det hører vel med,tenker jeg.

[/quote]

Spennende! (Jeg er forresten fra Haugesund). Ønsker deg/dere lykke til fremover. "Symptomene" dine høres velkjente ut, og du kan være glad for at du da ikke har kvalme i tillegg. Alltid kjekkest når en klarer å fungere mest mulig normalt. Har du fortalt familie og venner?
  Svar med sitat
Gammel 07-12-2006, 10:34   #37
Taien
Seniormedlem

Taien sin avatar

Heisann og god morgen!

Jo da..her er det fortalt til familie og venner... Klarte ikke å vente. Selv om det er ekstremt tidlig så fant vi ut at vi like gjerne kan glede oss over det fra begynnelsen. Og så har de aller fleste fulgt med på den laaaange veien til positivt resultat, så da var det naturlig å la dem få ta del i gleden.

Så kjekt at du er fra Haugesund da! Jeg er OFTE 'over pytten' på andre siden Har ei venninne i Aksdal som jeg besøker titt og ofte.

Neste gang skulle vi kansje fått istand et treff?

Gammel 07-12-2006, 11:14   #38
Tangina
Gjest

Heisan - her var det en klubb for meg, jo!

Har akkurat fyllt 40 og venter en gutt i mars. Fikk førstemann i 2004 som sier han gleder seg til å bli storebror (selv om jeg tviler på han egentlig forstår noe av det hele)...
  Svar med sitat
Gammel 07-12-2006, 11:20   #39
May Lise
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Taien
Heisann og god morgen!

Jo da..her er det fortalt til familie og venner... Klarte ikke å vente. Selv om det er ekstremt tidlig så fant vi ut at vi like gjerne kan glede oss over det fra begynnelsen. Og så har de aller fleste fulgt med på den laaaange veien til positivt resultat, så da var det naturlig å la dem få ta del i gleden.

Så kjekt at du er fra Haugesund da! Jeg er OFTE 'over pytten' på andre siden Har ei venninne i Aksdal som jeg besøker titt og ofte.

Neste gang skulle vi kansje fått istand et treff?
Ja, det blir vel slik med prøverør... Kjekt det endelig lykkes for dere! Gi meg et hint neste gang du reiser over "pytten". Klem
  Svar med sitat
Gammel 07-12-2006, 11:25   #40
May Lise
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Tangina
Heisan - her var det en klubb for meg, jo!

Har akkurat fyllt 40 og venter en gutt i mars. Fikk førstemann i 2004 som sier han gleder seg til å bli storebror (selv om jeg tviler på han egentlig forstår noe av det hele)...
Velkommen hit. Kjekt at stadig flere blir med i denne klubben. Hvordan har formen din vært da? Har du klart å holde normalt aktivitetsnivå? Som jeg sa til Taien: "Ja, jeg er nysgjerrig", he,he....

Jeg har forresten også ei jente født i 2004. Storesøster på 4 skjønner nok mer enn henne ja. Blir spennende å se hvordan de reagerer begge 2 på nytt medlem i familien. Klem
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:59.