Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-12-2006, 19:37   #41
Amelita
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Juleskravling

Svarer deg her i stedet, jeg May Lise:

Sitat:
Opprinnelig postet av May Lise
Velkommen skal du være. Kjekt at flere "melder" seg på. Håper du har hatt en fin jul. Ellers da? Har du et greit svangerskap så langt? Nysgjerrig som alltid jeg.....
Ja, julen har vært rolig og fin. Riktig hyggelig har det vært . Vi var for første gang ferdig torsdag før jul! Dette var et resultat av alltid å stå og pakke inn pakker 5 minutter før vi skal i juleselskap og lignende . Frister ikke til gjentagelse .

Når det gjelder svangerskapet skal jeg virkelig glede meg over det når jeg kommer i uke 12. Krysser fingrene for at formen tar seg opp, og alle positive tanker kommer tilbake igjen

Ser at du venter 3. mann/dame og bøyer meg i støvet Her blir det en til og ikke flere

Hvordan har deres jul vært? Og hvordan er formen din? Hvordan var den i starten?
  Svar med sitat
Gammel 31-12-2006, 11:01   #42
May Lise
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Juleskravling

Kjekt dere har hatt en fin jul Amelita. Det har vi også, selv om den ikke akkurat kan kalles for rolig. Den har vært litt hektisk, noe som har skjedd hele tiden. Vi har vært hos familie og naboer, hatt gjester her, og senest i går var det restefest hos vennepar. Det har vært kjempe koselig, for all del, og vi har hatt late, deilige morgener før "programmet" har startet om dagene. I dag skal vi til søsteren min, hele min familie, 7 voksne og 4 små. Det blir kjekt.

Når det gjelder svangerskap, er dette det "beste" jeg har hatt. Jeg har for det første ikke vært kvalmen i det hele tatt, mens jeg i de forrige svangerskapene slet litt med mat hele veien. For det andre var jeg til å begynne med svært skeptisk denne gang, da jeg begynte å mistenke graviditet pga bekkenvondt (noe jeg også hadde med de 2 andre). Etter et par måneder derimot var plagene borte, som om noe "datt" på plass av seg selv inni der, deilig. Lavt blodtrykk og lav blodprosent har jeg denne gang som med de 2 andre, men en venner seg til å svimle litt inn imellom. Dessuten er det ikke farlig, så lenge det er under kontroll, og der hjelper B12 sprøyter meg. Jeg kjenner litt ryggplager nå etter hvert, men håper jeg holder ut på jobb til ordinær permisjon starter i april.

Lykke til fremover og et riktig Godt Nyttår til dere! Klem ML

PS! For et halvt års tid siden hadde jeg også bøyd meg i støvet for dem som ventet nr 3. Det kom ganske overraskende på oss, så du skal aldri si aldri...He,he...

Sist endret av May Lise; 31-12-2006 kl 11:58.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:19.