Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-01-2007, 12:03   #1
May Lise
Gjest

Meldinger: n/a
Uke 1, 2007

Tenk så har vi kommet til 2007.. Godt Nyttår alle sammen. Håper dere hadde en fin feiring. Gårsdagen/dagen ble feiret hos min søster, med pinnekjøtt og syrlig sitronfromage til dessert, mmmm deilig. Vi hadde det verste regnværet på lenge, vind, men raketter fikk vi nå fyrt av likevel. Vi var hjemme kl 1.30, i seng til 2. Godt det også å være forholdsvis tidlige. Vi la de små hos min søster, fikk kledd på dem da vi skulle hjem, inn i bilen, hjem, ut av bilen, opp i senger, uten at de omtrent leet på øyelokket. De sov til 9 i dag, så inngangen til 2007 er lovende. Senere i dag skal vi til mormor på hjortesteik... Ikke dumt det heller. Jeg er så glad jeg ikke sliter med mat dette svangerskapet!

Uff, jobb i morgen, nå som vi har hatt det så godt. Jaja, skal nå bli godt å komme inn i normalt gjenge igjen også. Jeg er tidlig ferdig på jobb i morgen, og skal på salg på Living etterpå, å kjøpe meg spisestue. Gleder meg til det. Ha en fin dag alle sammen! Klem ML

Sist endret av May Lise; 01-01-2007 kl 12:06.
  Svar med sitat
Gammel 01-01-2007, 13:45   #2
Calamare
Gjest

Sv: Uke 1, 2007

Hei hei innom en bitteliten tur og ønsker godt nyttår!!!!
  Svar med sitat
Gammel 01-01-2007, 19:13   #3
Katty 68
Medlem

Katty 68 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 216
Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.

...........

Sist endret av Katty 68; 23-05-2007 kl 19:58.
Katty 68 er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-01-2007, 13:22   #4
Edine
Gjest

Hallo alle sammen! Godt nyttår!

Vi har hatt en superduper juleferie. Deilig med mye god mat (altfor mye god mat egentlig.... ), store deler av familien samlet, mange ivrige barnevakter og masse tid til kjæreste-samvær med elskede mannen min!
....men det er utrolig godt også når hverdagen kommer! Knekkebrød med brunost smakte fantastisk til frokost i dag!!

Nå skal jeg snart starte med å rydde bort julepynten. Vi har ikke hatt så mye fremme i.o.m. at vi nesten ikke har vært her hjemme hos oss selv i julen. Men litt er det jo.....bl.a. et pepperkakehus som jeg nettopp har ribbet taket på for pynt.....
  Svar med sitat
Gammel 02-01-2007, 19:22   #5
Katty 68
Medlem

Katty 68 sin avatar

Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.Katty 68 er som en lysfontene.

.............

Sist endret av Katty 68; 23-05-2007 kl 19:59.
Gammel 03-01-2007, 16:42   #6
Katty 68
Medlem

Katty 68 sin avatar

..............

Gammel 03-01-2007, 17:30   #7
May Lise
Gjest

Heisan! Er her jeg også....

Jeg har også vært på legekontoret i dag, for å ta blodprosent og en B12 sprøyte. Blodprosenten var faktisk gått litt opp heldigvis.

Det høres kjempe kjekt ut med 3D UL forresten.

Jeg er forøvrig utrolig trøtt om dagene, helt skutt. Trodde egentlig blodprosenten var gått mer ned, at trøttheten følget dette, men det var det altså ikke.. Uff, dagens klage. Det er litt ekstra irriterende nå. Vi har masse å gjøre i huset før den lille kommer til verden. Det er jeg som er "handyman" her i hus, men energien er altså veldig, veldig liten. Ha en fin ettermiddag alle sammen. Jeg kan ikke sette meg ned, da vet jeg jeg sovner, og dette lar seg vanskelig gjøre med 2 småtroll i hus, he,he...

Klem ML
  Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 13:10   #8
Katty 68
Medlem

Katty 68 sin avatar

............

Gammel 05-01-2007, 18:40   #9
May Lise
Gjest

Hvor morkaka ligger er med på å påvirke både hvor tidlig og hvor tydelig en kjenner spark gjennom hele svangerskapet. Jeg har en venninne med morkaka i front, som nesten ikke kjenner liv i det hele tatt, selv om hun er 6 md på vei. Hun misunner meg, og jeg er enig i at det er betryggende å kjenne liv så pass godt og tydelig som jeg gjør.

Ellers er energinivået fremdeles noe lavt her i gården. Godt det er helg! Har begynt med kynnere også nå, så kroppen begynner nok å protestere litt på tempoet. Skal roe helt ned i helga, bare kose meg med de små (selv om nå ikke det alltid går like rolig for seg, he,he).

Høres godt ut med et SPA-opphold, mmmmm, akkurat det jeg hadde trengt. Uff nei, nå ble det litt klaging igjen.... Det er mye positivt for tiden også: De to søte små gir meg mye i hverdagen, det samme med elevene på jobb. Ellers er det fremskritt i oppussingen av stue og kjøkken i huset, noe jeg er kjempe glad for.

Ha en fin kveld og god helg! Klem ML
  Svar med sitat
Gammel 06-01-2007, 22:49   #10
May Lise
Gjest

Lørdag kveld: Dagen har gått med til arbeid i huset. Dvs sambo, min far og svigerfar har arbeidet i huset, mens jeg og jentene har vært "flyktninger". Mannfolket har bl.a satt opp nye takplater og pusset en del, så dette anleggsområdet har hverken vært noe for meg eller jentene i dag. Jeg og sambo har derimot brukt kvelden til vasking og rydding, mens jentene ligger borte. Vi spiller nå høy (hard) musikk og gjør oss klar for byn, he,he... Stakkars lille knott i magen, som akkurat har begynt å høre;-) .

Ha en fortsatt fin kveld jenter!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:23.