Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Vaginal fødsel
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-02-2014, 16:46   #1
Arachnida
VIP-medlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østfold.
Meldinger: 8,812
Blogginnlegg: 4
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.
Hjemmefødsel - musikk...

Noen som vil komme med tips til rolige sanger helst uten så mye tekst som passer til fødsel?
Om alt går etter planen, så blir lille Knert født i badekaret og da ønsker jeg å ha på lav rolig musikk.

...og lillebror Mai 2014...

Arachnida er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-02-2014, 17:18   #2
ninanoor
Supermedlem

ninanoor sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 863
ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.
Sv: Hjemmefødsel - musikk...

Sitat:
Opprinnelig postet av Arachnida Vis post
Noen som vil komme med tips til rolige sanger helst uten så mye tekst som passer til fødsel?
Om alt går etter planen, så blir lille Knert født i badekaret og da ønsker jeg å ha på lav rolig musikk.
Hva med typisk "massasje-musikk", som fks Enya?
Gammel 01-02-2014, 17:48   #3
Fibi
Medlem

Fibi sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 310
Fibi er som en uslipt juvél.Fibi er som en uslipt juvél.Fibi er som en uslipt juvél.Fibi er som en uslipt juvél.

Jeg vil si noe så enkelt som å bruke den musikken som får DEG til å slappe av, være seg Evanescence, Enya eller Justin Bieber.

Liam Nathaniel - født 09.06.2014 - 24+6 uker

Fibi er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-02-2014, 19:40   #4
MammaKaos
Veteranmedlem

MammaKaos sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Romerike
Meldinger: 4,088
Blogginnlegg: 9
MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.

Min fødeliste inneholder rolige sanger som får meg til å slappe av og tenke på andre ting. Sanger som tar meg til gode minner. Synes det er deilig å la tankene flyte litt mens jeg puster meg gjennom riene
med Jordbærfisk
MammaKaos er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2014, 14:09   #5
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Nordland
Meldinger: 1,459
mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.

Beatles er på min fødeliste

mokkemikka er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:36.