Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Vaginal fødsel
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2016, 22:45   #1
viola
Supermedlem

viola sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 585
viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.
Tegningsblødning?

Her har slimproppen gått jevnt og trutt i to og et halvt døgn. Det er av og til blodstriper i slimet. Er dette tegningsblødning? Eller kan det være litt blod i slimproppen uten at det er det?

Har forstått det som at slimproppen kan gå lenge før, mens tegningsblødning er et mer rett-før-fenomen. Har termin om en uke. Er 3-4 cm åpen nå, med 1 cm livmorhals.

Så det jeg lurer på er...NÅR KOMMER BABYEN MIN???
Gammel 12-08-2016, 23:07   #2
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tegningsblødning?

Jeg opplevde det samme med nr.1! Masse slim i mange dager i forveien, så ikke blod i det før det begynte å komme åpning (åpne seg mer). Så krysser fingrene for at det er det samme hos deg! Hvor langt på vei er du?
Gammel 13-08-2016, 00:34   #3
viola
Supermedlem

viola sin avatar

viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.

Jeg er 39 uker. Har gått fra 1,5 til 3-4 cm åpning i løpet av den siste uken, men som tredjegangs kan man jo gå slik en stund. Håpet likevel at blodstrekene er tegningsblødning og ikke bare slimpropp. Vil så gjerne føde i løpet av noen dager nå for hvis jeg må vente til termin blir det trolig uten mannen med...
Gammel 13-08-2016, 20:29   #4
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, ikke godt å si - jeg har i alle fall aldri hatt blod uten at det ikke åpner seg, så alltid vært tett på fødsel da. Krysser armer og bein for deg! Hold meg oppdatert da
Gammel 14-08-2016, 13:15   #5
Ticklespot
Juniormedlem

Ticklespot sin avatar

Medlem siden: Aug 2016
Meldinger: 26
Ticklespot er på vei til noe stort.

Slimproppen min gikk litt og litt over laaaaaang tid, hadde en del nedpress og kynnere så fikk jeg masse slim som det så ut som tråder av blod i. (ikke veldig lett å forklare på en delikat måte) så gikk vannet kvelden etter. Så jeg tror du har tegningsblødning

Masse lykke til
Ticklespot er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-08-2016, 05:15   #6
viola
Supermedlem

viola sin avatar

Jeg venter fortsatt... ikke mer slim/blod siste dagene, tror det er tomt der. Men ingen rier heller... nå håper jeg det skjer noe snart, for om et par dager må mannen min reise vekk.
Gammel 16-08-2016, 18:00   #7
viola
Supermedlem

viola sin avatar

Strippet i går, begynnende rier i natt, trodde jeg var i gang, dabbet av...hva er greia egentlig? Blodslim hele tiden. Har hatt 4 cm åpning og moden i snart en uke. Hva er det denne babyen venter på egentlig? Fødte da på 2 timer fra første hint sist!
Gammel 16-08-2016, 19:58   #8
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Så slitsomt.. det var ikke såpass klart at de bare kunne ta vannet i går? De ønsker kanskje ikke å gå inn med noe, fint med alt som kroppen bestemmer selv, spesielt strengt er det vel før termin hjelper ikke med sex? Ligge med "det" hele natta, super modning: lol: for perfekt resultat bør du også få orgasme fnis.. detaljert, men er man desperat: humre:
Gammel 16-08-2016, 19:59   #9
Ticklespot
Juniormedlem

Ticklespot sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av viola Vis post
Strippet i går, begynnende rier i natt, trodde jeg var i gang, dabbet av...hva er greia egentlig? Blodslim hele tiden. Har hatt 4 cm åpning og moden i snart en uke. Hva er det denne babyen venter på egentlig? Fødte da på 2 timer fra første hint sist!
Nei jeg tror det kommer til å gå på en to tre når ting først begynner å skje Det er vel så alt for koselig og trygt inni der da 💖
Gammel 16-08-2016, 20:00   #10
Ticklespot
Juniormedlem

Ticklespot sin avatar

Haha gå på en to tre, apropos orgasme

Jeg fikk faktisk orgasme som startet det hele ��

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:56.