Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-06-2012, 22:06   #11
Lucifine
Veteranmedlem

Lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: sørlandet =)
Meldinger: 3,676
Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Babybad

Vet ikke om jeg hadde kommet på å spørre engang`

Men du, hvordan tømmer du ut vannet uten å skvulpe over hele deg selv/badet? Propp? Den ser litt riggaløs ut tenkte jeg, nesten som de der bassengene ungene har om sommeren og de er jo festlige å tømme ute.. Tenker på hvordan det er å tømme de inne? Den er liten men det er sikkert litt tungt likevel når den er full av vann?

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
Lucifine er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-06-2012, 22:27   #12
Salt
VIP-medlem

Salt sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 6,690
Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.

Det hadde DU nettop det Luci

Det er propp i det , så tømmer det i dusjen...

Syns og at det ser litt rikkalaust ut ja...

Tror jeg kommer til å få for Flexi badet...
Gammel 12-06-2012, 22:33   #13
Lucifine
Veteranmedlem

Lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: sørlandet =)
Meldinger: 3,676
Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg liker også flexibath best! Og om du bruker olje i den, hva er det som kan skje egentlig?

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
Lucifine er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2012, 09:37   #14
Salt
VIP-medlem

Salt sin avatar

Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.Salt har et ubeskrivelig bra rykte.

Enig med du Ivrig - jeg vil tro det skal ganske mange bad til for å ødelegge det med olje...
Gammel 13-06-2012, 10:12   #15
vito ble 3
Supermedlem

vito ble 3 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,344
vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.vito ble 3 har et ubeskrivelig bra rykte.

En skal alltid være skeptisk til myk plast til små barn.
Det ser utrolig praktisk ut syns jeg og, men vi valgte det galant vekk til fordel for hard plast.
Myk plast er ofte tilsatt uheldige stoffer for å gi den nettopp den myke egenskapen. Den har også lettere for å avgi disse stoffene. Vil tro at sammen med olje, som har en løsende effekt, vil den prosessen gå lettere og fortere.

Så, siden vi er opptatt av å prøve å begrense den evige cocktailen med ekle stoffer våre barn er utsatt for gjennom livet, har vi utelukket det karet.

Må understreke at dette er gjetting og føre vare prinsippet vi følger her altså!

Dagbok - Tilbakemelding
vito ble 3 er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2012, 10:24   #16
IzziCreo
Veteranmedlem

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,477
IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.IzziCreo har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi kommer også til å gå for Flexi Bath Og som flere her, så tenker jeg at - hva kan skje liksom Blir det ødelagt etter noen år, så javel - det bærer vi over Når flere her sier at de har brukt det i flere år uten at det har blitt forringet ved bruk av olje så er det absolutt god nok bekreftelse for meg

Takk for info vedr oljevann i lungene Da skal vi passe ekstra godt på at pjokken ikke får vann innabords når han skal bade. Vi har to atopikere fra før, så vi kommer nok sikkert til å bruke olje i vannet også denne gangen.
Gammel 13-06-2012, 10:50   #17
Salt
VIP-medlem

Salt sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av vito ble 3 Vis post
En skal alltid være skeptisk til myk plast til små barn.
Det ser utrolig praktisk ut syns jeg og, men vi valgte det galant vekk til fordel for hard plast.
Myk plast er ofte tilsatt uheldige stoffer for å gi den nettopp den myke egenskapen. Den har også lettere for å avgi disse stoffene. Vil tro at sammen med olje, som har en løsende effekt, vil den prosessen gå lettere og fortere.

Så, siden vi er opptatt av å prøve å begrense den evige cocktailen med ekle stoffer våre barn er utsatt for gjennom livet, har vi utelukket det karet.

Må understreke at dette er gjetting og føre vare prinsippet vi følger her altså!

Det er jo nettop det som er så bra med dette badet, og derfor jeg ikke velger det andre :
Det er en kombinasjon av hard og myk plas, og det inneholder ingen farlige stoffer

http://www.kidsa.no/Flexibath-Rosa/R...gbar-Badebalje
Gammel 18-11-2017, 07:50   #18
desdemona
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 1
desdemona er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Salt Vis post
Hadde i grunnen tenkt å kjøpe det der geniale sammenleggbare badekaret å bruke helt i starten...tar jo ikke plass ...men så leste jeg på det i dag at en ikke skal bruke olje i vannet på det "karet", da utgår jo det...

Har ikke lyst å ha et vanlig stående å ta plass egentlig...ikke så mange mndr så kan hun bade i det store karet..

Noen som har erfaring med dette feks ?

http://www.flust.no/barn-og-baby/bar...-reisebadekar/

eller andre forslag ?
Din link er veldig nyttig, takk
desdemona er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:56.