Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-02-2005, 09:00   #1
Eliin
Gjest

Meldinger: n/a
Linker til tøffe stellevesker

Jeg synes det er utrolig mange stygge stellevesker på markedet. Jeg har skikkelig veske-dilla, og synes det er viktig at vesken er praktisk, men samtidig at jeg kan føle at det er en veske jeg synes er tøff og som passer meg. (Den kommer jo til å følge med meg en goooood del ). Er det noen som har linker til stelleveske-produsenter i inn og utland?
  Svar med sitat
Gammel 12-02-2005, 11:31   #2
Tinetoff
Gjest

Sv: Linker til tøffe stellevesker

Jeg synes SkipHop ser skikkelig fin ut! (Men jeg får vel greie meg med Babybjörnen jeg har fra før ... )
  Svar med sitat
Gammel 12-02-2005, 14:10   #3
Tinetoff
Gjest

Her har de en del interessante, i tillegg til SkipHop.
  Svar med sitat
Gammel 12-02-2005, 14:34   #4
Martis
Gjest

Skiphop'en så skikkelig kul ut, men jeg har akkurat kjøpt meg en babybjørn

Men kanksje jeg kan lure pappan... Tror nok han heller hadde likt en Skiphop i Camo enn en litt "femi" Babybjørn
  Svar med sitat
Gammel 12-02-2005, 14:39   #5
Pyrasitten
Gjest

http://babyliving.zebrasite.dk/zebra...ing&minimized=

Her har de noen kule stellevesker - iallefall kulere enn min
  Svar med sitat
Gammel 15-02-2005, 14:18   #6
Tidligere bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinetoff
Jeg synes SkipHop ser skikkelig fin ut! (Men jeg får vel greie meg med Babybjörnen jeg har fra før ... )
Har nettopp bestilt denne fra Kiwi-kid i USA. Den koster "bare" kr 460 inkl frakt. De skriver at den er gave og at verdien er under $30 og da slipper man toll og avgifter.

Og ja, den er skikkelig fin
  Svar med sitat
Gammel 16-02-2005, 09:57   #7
Gerbera
Medlem

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 422
Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.Gerbera har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ebba
Har nettopp bestilt denne fra Kiwi-kid i USA. Den koster "bare" kr 460 inkl frakt. De skriver at den er gave og at verdien er under $30 og da slipper man toll og avgifter.

Vi er heldige vi!!

Søster'n er i Usa nå, og det første hun hadde shoppet, var SkipHop stelleveske til meg!!
Har ikke fått høre prisen, for jeg tror hun vil det skal være gave til meg...

Gleder meg sinnsykt til å se den, i følge henne er den visst knallstilig!!

Solstrålen vår juni -05, og den vesle prinsessen mai - 07

Gerbera er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-02-2005, 09:38   #8
Makka
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Ebba

Vær obs på at tollvesenet kan kreve dokumentasjon på hva du har betalt, altså kopi av faktura og kontoutskrift...
Nå vet jeg ikke om det er toll på en slik veske da, det er i alle fall ikke det på barnevogner, men mulig du må betale norsk mva. (???)
  Svar med sitat
Gammel 18-02-2005, 09:49   #9
Vipp!!
Seniormedlem

Vipp!! sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,738
Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Sv: Linker til tøffe stellevesker

Sitat:
Opprinnelig postet av Makka
Vær obs på at tollvesenet kan kreve dokumentasjon på hva du har betalt, altså kopi av faktura og kontoutskrift...
Nå vet jeg ikke om det er toll på en slik veske da, det er i alle fall ikke det på barnevogner, men mulig du må betale norsk mva. (???)
Nope, det er ikke toll eller moms på gaver under kr 1000! På kiwi-kid skriver de på at det er en gave på fortollingslappen (klistermerket), og dermed slipper du å betale både moms på 25% og toll!!

Veldig greit, ikke alle nettbutikker som er så snille nemlig...
Gammel 18-02-2005, 21:09   #10
Nyperose
Gjest

Prøver å bestille den kanon stilige vesken men får bare denne meld uansett hviket kort jeg bruker. Noen som vet hva det betyr ?? Har brukt mastercard mitt samboer sitt og mamma sitt. Alle har disp kreditt.

A Note From Kiwi Kid LLC

The payment processing system could not process the order based on the following:

Your card was declined by AuthorizeNet.

Decline code: 2.
Decline text: This transaction has been declined..

Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 06:23.