Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kropp og velvære > Svangerskapsomsorg og fosterutvikling

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-06-2005, 23:27   #1
maya80
Veteranmedlem

maya80 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,652
maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.
Noen med erfaring ul på fredrikstad sykehus og om di er villig til å se etter kjønn

Skal jo på ordinær ul den 2 august, men må til fredrikstad for å ta den siden det er stengt på moss på grunn av ferie. Så lurer jeg på om dem er strenge på ikke å si kjønnet hvis det er mulig å se og har di fint ul utstyr der.

Venter en liten 12 januar 2011
maya80 er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 08:27   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Noen med erfaring ul på fredrikstad sykehus og om di er villig til å se etter kjø

Jeg har et veldig veldig nært () familiemedlem som jobber på gyn.pol i Fredrikstad. Kan spørre henne... Send meg en PM med det jeg skal spørre om da
  Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 08:37   #3
LilleVirre
Supermedlem

LilleVirre sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Østfold
Meldinger: 1,467
LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen med erfaring ul på fredrikstad sykehus og om di er villig til å se etter kjø

Tror det er forskjell på hvem du møter.
Hun jeg fikk til ordinær ul dette svangerskapet var ei møkkakjerring uten like!!!
Det endte med at vi klagde på henne. Ikke pga kjønnet, men på måten hun var på og hvordan hun oppførte seg mot oss.

Men jeg vet det er flere hyggelige jm der, hun lege`n som har hatt kontrollene mine på sykehuset har vært helt topp.
Gammel 30-06-2005, 12:18   #4
maya80
Veteranmedlem

maya80 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,652
maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleVirre
Tror det er forskjell på hvem du møter.
Hun jeg fikk til ordinær ul dette svangerskapet var ei møkkakjerring uten like!!!
Det endte med at vi klagde på henne. Ikke pga kjønnet, men på måten hun var på og hvordan hun oppførte seg mot oss.

Men jeg vet det er flere hyggelige jm der, hun lege`n som har hatt kontrollene mine på sykehuset har vært helt topp.
Så kjedelig, koselig å møte den bedretene kjerringa når du skal på ul, håper hun endret seg etter att dere klagde på henne sånt går ikke ann.

Venter en liten 12 januar 2011
maya80 er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 17:54   #5
Vannlilje82
Medlem

Vannlilje82 sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 411
Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.Vannlilje82 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen med erfaring ul på fredrikstad sykehus og om di er villig til å se etter kjønn

Jeg henger meg på tråden fordi jeg lurer på det samme selv... Møtte kun hyggelige damer da jeg var der til tidlig ul, men det var jo ikke snakk om kjønn da, siden det var i uke 5 og 6. Hvor lenge før ordinær ul får man brev med tid for ul? Legen min sendte brev om plass/ul til sykehuset sist jeg var til undersøkelse.

Lillebror er ventet 16. januar 2009.
Vannlilje82 er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 18:56   #6
LilleVirre
Supermedlem

LilleVirre sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Østfold
Meldinger: 1,467
LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.LilleVirre har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen med erfaring ul på fredrikstad sykehus og om di er villig til å se etter kjønn

Sitat:
Opprinnelig postet av Vannlilje82
Jeg henger meg på tråden fordi jeg lurer på det samme selv... Møtte kun hyggelige damer da jeg var der til tidlig ul, men det var jo ikke snakk om kjønn da, siden det var i uke 5 og 6. Hvor lenge før ordinær ul får man brev med tid for ul? Legen min sendte brev om plass/ul til sykehuset sist jeg var til undersøkelse.
Jeg fikk brev ganske tidlig. Husker ikke helt hvor tidlig det var, men det var før jul og jeg var vel til ul i februar om jeg ikke tar helt feil
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:39.