Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i april

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-10-2005, 07:21   #1
Sofus
Gjest

Meldinger: n/a
Brunlig utflod

Søndag og i dag har jeg fått litt brunlig utflod, ganske tyntflytende (unnskyld detaljene). Hadde dette helt i begynnelsen av svangerskapet også. Blir så bekymret til tross for at jeg nettopp har hørt hjertelyden.

Er det noen som vet hva det kan være? Er det gammelt blod eller noe annet?

Skal en tur til legen etterpå.
  Svar med sitat
Gammel 11-10-2005, 07:46   #2
Anin72
Gjest

Sv: Brunlig utflod

Hei Sofus !
Så lenge det ikke er blod men utflod så er dette sikkert ikke farlig...utflod kommer vel i alle mulige slags fargenyanser og konsistenser.... og har mye sammenheng med og blir påvirket av hormoner....tor jeg ?

Men uansett er det godt at du får sjekke det hos legen for sikkerhets skyld !
Lykke til
  Svar med sitat
Gammel 11-10-2005, 08:05   #3
Mamzi
Gjest

Det er ganske sikkert uskyldig blod. Det er ikke uvanlig å oppleve i alle fall. Jeg opplevde det i et tidligere svangerskap uten at det fikk følger. Kan si at da jeg hadde en MA, hadde jeg ingen symptomer, ikke blod i alle fall. Om det kan berolige deg. Håper det går bra.
  Svar med sitat
Gammel 11-10-2005, 09:07   #4
popsinune
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,848
popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har opplevd gammelt blod bl.a. som brunfarget utflod i uke 11 og i uke 17. Begge gangene var alt helt topp med fosteret.

Lurt å snakke med lege eller jordmor uansett, slik at du slipper å gå med bekymringen
Gammel 11-10-2005, 12:03   #5
Saga28
Gjest

Be legen din teste deg for gruppe B streptokokker. Brun utflod var et symptom på dette hos meg iallefall. Fikk antibiotika- kur.

Lykke til
  Svar med sitat
Gammel 11-10-2005, 12:08   #6
Lemoen
Veteranmedlem

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Skien
Meldinger: 3,306
Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til hos lege i dag for gamle rester som skal ut!
Lemoen er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2005, 12:22   #7
Princess_Peach
Gjest

Jeg har også hatt en del brunlig utflod, og fikk beskjed om at dette kunne komme av at jeg visstnok har en følsom mormunn. Kanskje du også har det? fingrene for at alt er bra!
  Svar med sitat
Gammel 11-10-2005, 12:25   #8
Spretten
Gjest

Lykke til hos legen !
  Svar med sitat
Gammel 11-10-2005, 13:00   #9
julibe
VIP-medlem

julibe sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Jessheim
Meldinger: 7,152
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til hos legen!

Bare på besøk
julibe er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2005, 13:23   #10
Beat
Gjest

Ettersom du har hørt liv i magen, er det nok mest sannsynlig en helt ufarlig liten blødning. Det er jo vanlig at slimhinnene blir skjørere når en er gravid, og det er lett at små blodkar sprekker. Håper det går fint hos legen og at han kan berolige deg!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 17:19.