Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-05-2006, 08:34   #1
Thilde
Seniormedlem

Thilde sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 2,655
Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.
Lang "Gravid-pute"

Hei, jenter

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt en lang gravid-pute? En slik som hjelper mot bekken-problemer o.l.

Jeg bor i Oslo, så hvis noen har tips om en butikk her som selger de, så blir jeg glad!!

Puspersille og mammastine
Thilde er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 08:44   #2
Monica
Veteranmedlem

Monica sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 3,732
Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lang "Gravid-pute"

Er det freebag du tenker på?
Monica er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 09:00   #3
mizzi
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg bruker en stor ammepute. Den er fylt med sånne saccosekk-kuler og er ca. 140 cm lang når jeg bretter den ut. Kjekt, så kan du bruke den etter fødselen også.
  Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 09:14   #4
Thilde
Seniormedlem

Thilde sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 2,655
Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.Thilde har et ubeskrivelig bra rykte.

Men hvor får en tak i sånt da? Jeg spurte på Barnevognhuset Rudo, men de hadde ikke...

Puspersille og mammastine
Thilde er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 11:00   #5
Tante Pose
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 702
Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.

Baby shop og Fru Lyng har det(ihvertfall på strømmen/lørenskog)

Tante Pose er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 21:03   #6
tone5020
Gjest

Dersom du leter etter en vanlig pute, men bare ekstra lang (såkalt body pillow), kjøpte jeg min gjennom ellos (www.ellos.no) De synker litt sammen ved bruk, så jeg anbefaler den lengste (160 cm).

Sist endret av tone5020; 02-06-2006 kl 19:32.
  Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 10:19   #7
lilletrille2009
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Monica Vis post
Er det freebag du tenker på?
Hei! Har du sjekket ut www.dreamgenii.no ? denne puten får du kjøpt hos Babyshop, koster rundt 700 kroner. Den er helt super, jeg har slitt med bekkenløsning og vond rygg lenge, og denne puten gir støtte både foran og bak og mellom bena om natten. Kan visstnok også benyttes som ammepute etter svangerskapet

Lilletrille
  Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 10:59   #8
Gyda
Veteranmedlem

Gyda sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,091
Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.

Jeg har kjøpt en sånn: http://www.megogmagen.no/nettbutikk/...&idkategori=11 og den er innmari god.
Jeg bruker den veldig mye i alle fall, og tror nok den kommer til å være i bruk hele tiden når lillebror kommer ut også. Deilig mykt trekk og veldig god å forme som man vil ha den.

Storesøster 2003 & lillebror 2010
MA uke 13 i 2010 + 2 SA i 2011
mettus
Gyda er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 18:49   #9
stripete ullsokk
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 410
stripete ullsokk er som en lysfontene.stripete ullsokk er som en lysfontene.stripete ullsokk er som en lysfontene.stripete ullsokk er som en lysfontene.stripete ullsokk er som en lysfontene.

http://www.silktech.no/silktech/show_items.php?catid=6

denne har eg, og den er heilt fantastisk!
Har bekkenplager, og den holder det i sjakk.
stripete ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-07-2010, 20:40   #10
Pepper77
Medlem

Pepper77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Bærum
Meldinger: 61
Pepper77 har en aura rundt seg.Pepper77 har en aura rundt seg.Pepper77 har en aura rundt seg.

Jeg selger en som er lite brukt. Kjøpte den for seint i graviditeten, dessverre. Hjalp veldig mot div. plager, brukte en del til baby også, men nå er han så aktiv at det er ikke snakk om å sitte Send melding til privat hvis du er interessert
Pepper77 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 11:06.