Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familie, hjem og hobby

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-01-2007, 21:48   #1
iren84
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Ålesund
Meldinger: 769
iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.iren84 har en strålende fremtid.
Billig garn?

jeg er på utkikk etter billig garn. Er det noen her som vet om noen nettsider hvor jeg kan finne billig garn?

Førstejenta vår *30.04.2007*
i magen
iren84 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-01-2007, 22:23   #2
Tossi
Moderator

Tossi sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Trønder
Meldinger: 10,644
Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Billig garn?

www.sparkjop.no har masse billig garn.
"I never said it would be easy, I said it would be worth it"

Sist endret av Tossi; 16-01-2007 kl 22:27.
Tossi er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-03-2009, 13:24   #3
elin
Gjest

Meldinger: n/a
lol Sv: Billig garn?

Sitat:
Opprinnelig postet av iren84 Vis post
jeg er på utkikk etter billig garn. Er det noen her som vet om noen nettsider hvor jeg kan finne billig garn?
Hei!
Eg har jaktet på billig garn lenge og fikk et tips om QXL.no og får nå stort sett tak i kjempebillig garn der.Har strikket babyteppe med garn eg fikk billig der og tovet det. det er helt nydelig. Det er topp!!!
  Svar med sitat
Gammel 18-03-2009, 16:13   #4
tjomi
Supermedlem

tjomi sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Østlandet.
Meldinger: 1,271
Blogginnlegg: 39
tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.tjomi har et ubeskrivelig bra rykte.

Europrice har også garn. Billig og godt.

Tanteungen min fikk ei jakke som er strikka av babygarn derfra og den er i bruk og holder farge, fasong og hel enda
De har både tykt og tynt garn.
Gammel 19-03-2009, 10:11   #5
Mammis_82
Supermedlem

Mammis_82 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Trondheim
Meldinger: 680
Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.

På Rema Stormarked har de også kjempefint og billig garn!
Litt begrenset utvalg kanskje, det går mest i babyull og bomullsgarn, men mange fine farger!

20.12.2010
Mammis_82 er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-03-2009, 19:06   #6
Krinoline
Supermedlem

Krinoline sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,336
Blogginnlegg: 3
Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.

Europrice har jeg også hørt at har billig og bra garn. Artic tror jeg tove-garnet heter. (Var ei venninne som nettopp tipsa meg om det.)

bror 01 & søster 03
Krinoline er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 20:38   #7
Silje83
Medlem

Silje83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 181
Silje83 er som en lysfontene.Silje83 er som en lysfontene.Silje83 er som en lysfontene.Silje83 er som en lysfontene.Silje83 er som en lysfontene.Silje83 er som en lysfontene.

www.123knit.com er jeg kjempefornøyd med! Dansk nettside. Har kjøpt mye av New Zealand lammeull i store nøster.

Silje83 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 22:49.