Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-08-2008, 18:20   #1
HoppsiDeisi
Seniormedlem

HoppsiDeisi sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,812
HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.
urk Løs mage og magesmerter etter sydentur...

Det begynte for 3 dager siden med smerter i magen, som bedret seg når jeg fikk på do som det har gjort hele svangerskapet så langt.. Men etterhvert har magen blitt løsere og nå er den virkelig løs.. Kom hjem fra tyrkia i går og der var det mildt sakt varmt! Men så har jeg vært veldig forsiktig med maten! Bodde på et veldig fint hotell der maten var skikkelig laget, og likevel var jeg ekstremt forsiktig og spiste kun det jeg var 100% sikker på. Og det var ikke mye!

Det jeg lurer på.. Er varmen grunnen? Noen som vet hvordan jeg stopper det? Starter med magesmerter som går over etter en fis eller wc besøk... Skikkelig smertefult når det står på..
Gammel 08-08-2008, 08:07   #2
Didi
Veteranmedlem

Didi sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,678
Blogginnlegg: 45
Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Løs mage og magesmerter etter sydentur...

Vet ikke hva det skyldes men kan jo være alt fra mat til "reisemage" Ta en tur på helsekost og kjøp Probion/Probiotika som er aktive melkesyrebakterier (fåes også på apotek under navnet Idoform, men jeg syns de fra helsekost er mer effektive) og kan tas av gravide

Apebarnet Didibert Aksjon "få ut Didibert" fullført 17/3-06
Tigergutten Krapylet Aksjon "få ut Krapylet" fullført 17/4-08
Løvinnen Lilletull kom i racerfart 15/8-11
Didi er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 20:07.