Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mars og april
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-12-2009, 14:23   #1
nøstebaby
Supermedlem

nøstebaby sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Langt ut på landet
Meldinger: 582
nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.
glis kjerringråd ang kjønn på baby, bare for moro skyld!

Da har jeg funnet masse kjerringråd på babyverden.no og prøvd å gjette meg til kjønnet til babyen min. Det er så mye forskjellig der ute at det blir så mye frem og tilbake. Her er iallefall en liste over kjerringårdene og testene jeg har tatt:

KOPIER DETTE DERE OGSÅ OG SE HVA SOM STEMTE PÅ DERE. BARE TILFØY ANDRE TESTER OG KJERRINGRÅD, OG OM DET STEMTE IHT UL SÅ SKRIV DET OGSÅ

Vektfordelingen:
Legger du på deg kun på magen, skal det tyde på at du venter en gutt. Samler de ekstra kiloene seg heller på hofter og rumpe, venter du en jente.
Har kun lagt på meg på magen til nå.

Hår på leggene:
Vokser håret på leggene fortere er en gutt i vente, er det derimot ingen endring, blir det en jente.
Virker som om håret på leggene vokser mye senere nå enn før jeg ble gravid. Barberte for en snau uke siden og det er nesten ikke komt ut noe igjen. Da snakker vi barbering, med høvel, det tar som regel ikke mer enn ett par dager før det kommer stubber.

Mageformen:
Ligner magen en basketball og sitter lavt, blir det en gutt. Ligner den en vannmelon og sitter høyt, blir det jente. Dersom det ikke synes bakfra at du er gravid, venter du en gutt. Ses det tydelig, ventes en jente.
Magen min er spiss og lav, og det vises ikke bakfra.

Søvn:
Sover du med puten vendt mot nord, blir det en gutt, mot sør en jente.
Aner ikke hvilken side puten er vendt mot, ligger mest på ryggen for tiden.

Føtter:
Er føttene kaldere nå som du er gravid, venter du en gutt, er det ikke noen endring, er det en jente.
Veldig kald på hender og føtter. Men det har jeg alltid vært.

Far:
Legger den vordende faren på seg sammen med deg som er gravid, venter dere en gutt. Hvis ikke, blir det en jente.
Kan ikke si at den vordende far har lagt på seg sammen med meg, han har blitt slappere enn før, men det skyldes mer at han er student og ikke lengre sjømann.

Mormorens hårfarge:
Har den vordende mormoren grått hår, er en gutt i vente. Har hun ikke grånet enda, eller farger håret, blir det en jente.
Mamma er fortsatt veldig gylden blond og farger ikke håret.

Morgenkvalme:
Slipper du unna timene over doskålen tidlig i svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er du derimot veldig kvalm, venter du en jente.
Jeg slet med kvalme helt til uke 16.

Mors utseende:
Ser du spesielt godt ut under svangerskapet, skal det tyde på at du venter en gutt. Jenter stjeler morens skjønnhet.
Jeg ser bare verre og verre ut, hehe. Huden har mistet gløden og urenheter popper frem i tide og utide. Jeg ser også mye bleikere ut nå (om vinteren) enn jeg pleide å gjøre før. Ser nesten helt hvit ut i ansiktet. Det kan også bare være tilfeldig.

Brystforandringer:
Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente.Brystene har nærmest tredoblet seg i størrelse.
Men det virker som det går litt opp og ned. I begynnelsen av svangerskapet ble de svære og hovne, nå har de blitt mer eller mindre normale igjen syntes jeg.

Tall:
Dersom mors alder ved unnfangelsen og måneden unnfangelsen fant sted til sammen utgjør et partall, ventes en gutt. Motsatt for jente. Gutter unnfanges helst på oddetallsdatoer, og jenter på partallsdatoer.
Jeg var 19 år og unnfangelsen fant sted i juli. Det blir 19+7=26. 26 er ett partall.

Nål i tråd:
Holder du en nål i tråd over magen og den beveger seg i sirkler, blir det en gutt. Beveger den seg sidelengs, ventes en jente.
Fant ingen nål og tråd her i huset, men brukte et smykke. Den beveget seg ikke noe særlig. Prøvde den der pendeltesten, den sa ja til jente og nei til gutt.

Urin:
Har mors urin en knall gul farge, ventes en gutt. Er fargen blassere, blir det en jente.
Den er knall gul om morgenen og blassere (nesten blank) om dagen og kvelden.

Fysen på:
Er mor fysen på salt eller sur mat, skal det tyde på gutt. Er det søt mat og gjerne godteri på topp, ventes en jente. Foretrekker du kjøtt og ost, skal også dette være tegn på gutt, mens frukt skal tyde på jente. Hvis foretrekker å spise skalken på brødet i stedet for en skive, venter du en gutt. Har du derimot ikke lyst på skalken i det hele tatt, blir det en jente. Har du ikke lyst på appelsinjuice, blir det en gutt, og hvis du må ha appelsinjuice hver dag, ventes en jente.Altså jeg er veldig glad i både frukt og søtsaker.
Og jeg spise gjerne heller skorpen på brødskiven og har dilla på egg og kjøttpålegg. Men det varierer. Og appelsinjuice har jeg aldri likt noe særlig. Så det ble jo litt av hvert, men mest tyder på gutt.

Nesen:
Nesen og ørene er de eneste organene som fortsetter å vokse etter puberteten. Og blir nesen større og bredere under svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er det ikke noen endring, ventes en jente.
Ingen endring. Jeg har veldig liten nese og små ører.

Hjertelyden:
Er hjertelyden under 140 slag i minuttet, skal det tyde på en gutt. Er den over 140, ventes en jente.
Da vi hørte på lyden i uke 14 var den over 140. Vet ikke hva den er nå.

Hodeverk:
Har du vondt i hodet under svangerskapet, skal det tyde på en gutt, hvis ikke blir det en jente.
Slet med en del hodepine i begynnelsen av svangerskapet, men det ga seg med kvalmen og jeg er i grunnen ganske frisk og rask.

Hendene:
Hvis noen ber deg vise hendene dine og du viser dem med håndflaten ned, venter du en gutt. Viser du dem derimot med håndflatene opp, blir det en jente.
Vet ikke hvorfor, men jeg viser alltid hendene med håndflatene opp, fordi jeg har så tynne og ekle fingrer med utstikkende blodårer.

Kopp:
Løfter du en kopp med hanken, venter du en gutt. Tar du derimot rundt selve koppen når du løfter, blir det en jente.
Jeg løfter en kopp med hanken.

Hoven:
Dersom ansiktet ikke hovner opp mot slutten av svangerskapet, blir det en gutt. Blir du derimot hoven de siste ukene før termin, venter du en jente.
Jeg er ikke i slutten av svangerskapet enda.

Halsbrann:
Har den vordende mor lite eller ingen halsbrann i svangerskapet, er en gutt i vente. Er hun derimot plaget av dette, blir det en jente.
Har ikke vært plaget med halsbrann.

Spark:
Er barnet særdeles livlig under svangerskapet, blir det nok en gutt. Jenter er mer bedagelige.
Har en ganske livlig baby i magen.

Kosthold:
Hev mor i seg kjøtt, potetgull og brus før unnfangelsen, blir det en gutt. Var hun sunnere, spiste mye fisk og grønnsaker, men kanskje koste seg med godteri i blant, venter dere en jente.
Jeg levde relativt sunt den sommeren jeg ble gravid.

Hvem foreslo barn?
Dersom det var vordende fars forslag å forsøke å bli gravide, skal det føre til unnfangelsen av en gutt. Var det vordende mors idé, er en jente på vei.
Det var vell min ide faktisk. Men samboer var ganske enig.

Bekymringer:
Er mor bekymret under svangerskapet, ventes en gutt. Er hun rolig og avslappet, blir det en jente.
Har vært veldig avslappet, magefølelsen har vært så god hele tiden.

Søsken:
Har dere barn fra før, kan dere se i barnets nakke om dere venter en gutt eller jente neste gang. Er det en rett linje, ventes en gutt. Formes håret i en spiss ned mot ryggen, blir det en jente.
Vi har ikke barn fra før.

Kinesisk fødselskart:
Gutt

Magefølelse:
Gutt

UL:
Fikk ikke vite kjønnet.

Drømmer:
Drømmer som regel at jeg blir mamma til en liten gutt.

Så langt tyder det meste på gutt her. Har ikke prøvd plumbotesten enda, vi har ikke det i huset og jeg glemmer det hele tiden. I morgen skal vi på en ny UL kanskje vi ikke klarer å holde oss lengre da hehehe. Det er så spennende at jeg blir gal!

nøstebaby er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-12-2009, 23:33   #2
supersweet
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Stavanger
Meldinger: 658
supersweet har mye å være stolt av.supersweet har mye å være stolt av.supersweet har mye å være stolt av.supersweet har mye å være stolt av.supersweet har mye å være stolt av.supersweet har mye å være stolt av.supersweet har mye å være stolt av.supersweet har mye å være stolt av.supersweet har mye å være stolt av.
Sv: kjerringråd ang kjønn på baby, bare for moro skyld!

Vektfordelingen:
Legger du på deg kun på magen, skal det tyde på at du venter en gutt. Samler de ekstra kiloene seg heller på hofter og rumpe, venter du en jente.
Jeg har kun lagt på meg på magen og puppene så langt. GUTT

Hår på leggene:
Vokser håret på leggene fortere er en gutt i vente, er det derimot ingen endring, blir det en jente.
Håret på leggene har aldri vært mykere og vokst senere enn nå. JENTE

Mageformen:
Ligner magen en basketball og sitter lavt, blir det en gutt. Ligner den en vannmelon og sitter høyt, blir det jente. Dersom det ikke synes bakfra at du er gravid, venter du en gutt. Ses det tydelig, ventes en jente.
Magen min er som en fantastisk nydelig kule, og man kan ikke se det bakfra. GUTT

Søvn:
Forsto ikke helt denne. Men puten er mer mot nord enn mot sør. Og jeg snur på meg mange ganger hver natt, så litt usikker.

Føtter:
Er føttene kaldere nå som du er gravid, venter du en gutt, er det ikke noen endring, er det en jente.
Tror ikke de er noe kaldere nå enn før. JENTE

Far:
Legger den vordende faren på seg sammen med deg som er gravid, venter dere en gutt. Hvis ikke, blir det en jente.
Han ser bare bedre og bedre ut vil jeg si. JENTE

Mormorens hårfarge:
Har den vordende mormoren grått hår, er en gutt i vente. Har hun ikke grånet enda, eller farger håret, blir det en jente.

Mormorer må jo ha litt grått i håret. Men hun er ikke helt grå. GUTT

Morgenkvalme:
Slipper du unna timene over doskålen tidlig i svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er du derimot veldig kvalm, venter du en jente.
Jeg var mye kvalm, men aldri hengende over doskålen. GUTT

Mors utseende:
Ser du spesielt godt ut under svangerskapet, skal det tyde på at du venter en gutt. Jenter stjeler morens skjønnhet.
Jeg føler meg vakker og får faktisk høre fra folk at jeg ser veldig frisk og fin ut. hihi GUTT

Brystforandringer:
Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente.
De har vokst to størrelser. GUTT

Tall:
Dersom mors alder ved unnfangelsen og måneden unnfangelsen fant sted til sammen utgjør et partall, ventes en gutt. Motsatt for jente. Gutter unnfanges helst på oddetallsdatoer, og jenter på partallsdatoer.
Jeg var 25 år og unnfangelsen fant sted i juli. Det blir 25+7=32. 32 er ett partall. GUTT

Nål i tråd:
Holder du en nål i tråd over magen og den beveger seg i sirkler, blir det en gutt. Beveger den seg sidelengs, ventes en jente.
Dette prøvde jeg ikke, og tror faktisk at jeg ville hatt enorm innflytelse på denne nålen dersom jeg hadde prøvd det haha

Urin:
Har mors urin en knall gul farge, ventes en gutt. Er fargen blassere, blir det en jente.
Jeg ser ut som jeg drikker gul konditorfarge hele dagene. GUTT

Fysen på:
Er mor fysen på salt eller sur mat, skal det tyde på gutt. Er det søt mat og gjerne godteri på topp, ventes en jente. Foretrekker du kjøtt og ost, skal også dette være tegn på gutt, mens frukt skal tyde på jente. Hvis foretrekker å spise skalken på brødet i stedet for en skive, venter du en gutt. Har du derimot ikke lyst på skalken i det hele tatt, blir det en jente. Har du ikke lyst på appelsinjuice, blir det en gutt, og hvis du må ha appelsinjuice hver dag, ventes en jente.
Salt/søt mat: søt tror jeg. JENTE
Kjøtt/frukt: frukt. JENTE
Skalk/skive: skive. JENTE
Appelsinjuice: ja takk. JENTE

Nesen:
Nesen og ørene er de eneste organene som fortsetter å vokse etter puberteten. Og blir nesen større og bredere under svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er det ikke noen endring, ventes en jente.
Aldri hatt stor nese eller store ører, og de er likedan nå. JENTE

Hjertelyden:
Er hjertelyden under 140 slag i minuttet, skal det tyde på en gutt. Er den over 140, ventes en jente.
150, 155 og 148 på tre forskjellige datoer. JENTE

Hodeverk:
Har du vondt i hodet under svangerskapet, skal det tyde på en gutt, hvis ikke blir det en jente.
Veldig sjelden at jeg har hodeverk, men den er skikkelig vond og henger godt i når den først kommer. Føler ikke at jeg kan si enten eller her.

Hendene:
Hvis noen ber deg vise hendene dine og du viser dem med håndflaten ned, venter du en gutt. Viser du dem derimot med håndflatene opp, blir det en jente.
Liker ikke hendene mine, men tror jeg viser med håndflaten ned. Mest fordi jeg liker å vise frem ringen min tror jeg. GUTT

Kopp:
Løfter du en kopp med hanken, venter du en gutt. Tar du derimot rundt selve koppen når du løfter, blir det en jente.
Jeg løfter med hanken når koppen er varm, og holder rundt hele koppen når den er litt kaldere. Ingen konkrete svar.

Hoven:
Dersom ansiktet ikke hovner opp mot slutten av svangerskapet, blir det en gutt. Blir du derimot hoven de siste ukene før termin, venter du en jente.
Jeg er ikke på slutten.

Halsbrann:
Har den vordende mor lite eller ingen halsbrann i svangerskapet, er en gutt i vente. Er hun derimot plaget av dette, blir det en jente.
Ingen halsbrann. GUTT

Spark:
Er barnet særdeles livlig under svangerskapet, blir det nok en gutt. Jenter er mer bedagelige.
Har morkaken foran og kjenner derfor ikke så mye enda. Litt vanskelig å svare på, men jeg kan jo si JENTE

Kosthold:
Hev mor i seg kjøtt, potetgull og brus før unnfangelsen, blir det en gutt. Var hun sunnere, spiste mye fisk og grønnsaker, men kanskje koste seg med godteri i blant, venter dere en jente.
Jeg var sunn før jeg ble gravid. JENTE

Hvem foreslo barn?
Dersom det var vordende fars forslag å forsøke å bli gravide, skal det føre til unnfangelsen av en gutt. Var det vordende mors idé, er en jente på vei.
Det var samboeren som foreslo at vi skulle slutte på pillen. GUTT

Bekymringer:
Er mor bekymret under svangerskapet, ventes en gutt. Er hun rolig og avslappet, blir det en jente.
Jeg har vært litt frem og tilbake. Det har vært andre sykdommer også som har spilt inn så jeg var bekymret i starten, og litt bekymret når jeg kjenner så lite bevegelse. Men egentlig er jeg helt rolig på at ting går sin gang. Vanskelig å gi et konkret svar.

Søsken:
Har dere barn fra før, kan dere se i barnets nakke om dere venter en gutt eller jente neste gang. Er det en rett linje, ventes en gutt. Formes håret i en spiss ned mot ryggen, blir det en jente.
Vi har ikke barn fra før.

Kinesisk fødselskart:
Gutt

Magefølelse:
Ingen

UL:
Ville ikke vite kjønn.

Drømmer:
Drømmer mye rart, men ikke om babyen.

Føler at det er mye av begge deler her, noe jeg egentlig forventet også. Samboer tror at det er jente, og jeg har ingen anelse. Som jeg sier når folk spør, jeg håper at det er en baby. hihi
supersweet er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-12-2009, 09:25   #3
*Mariell*
Veteranmedlem

*Mariell* sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,525
*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vektfordelingen:

Har klart en spissere mage denne gang ihvertfall, men har ikke lagt på meg noen kg overhodet.

Hår på leggene:

Helt klart masse, masse hår her Dette tror jeg faktisk stemmer på meg. Når jeg gikk med jentene kom det nesten aldri nye hår og de som kom var heller ikke like harde som nå...

Mageformen:
Spiss og over alt egentlig. Vises tydelig ja!

Søvn:

Har ikke peiling hvordan puten ligger jeg...hmm, men ligger mot den veien sola står opp. Hvor er nå det igjen da?

Føtter:

Alltid varm jeg

Far:

ja det har han jammen!

Mormorens hårfarge:

Moren min har nok noen få grå hår, men veldig lyst sånn at det ikke viser. Farger ikke håret, men striper det.

Morgenkvalme:

Har kastet opp masse, men er helt fin nå. Når jeg ventet første jenta så kastet jeg ikke opp noe, men med minste jenta masse og ennå hver dag til jeg kom til uke 30, så denne tror jeg ikke noe på

Mors utseende:

Er heldigvis bedre nå, men denne gang har jeg hatt masse uren hud i starten på svangerskapet - noe jeg ikke hadde med jentene..

Brystforandringer:
Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente.

Tja..litt har de vokst, men ikke slik at jeg må kjøpe ny bh ennå..

Tall:

hihi, litt tricky denne. Slik det ser ut ble jeg gravid bare ett par dager før bursdagen min, så får vel ta den alderen. Var 31 år og ble gravid i juli, så da blir det vel gutt da Ble jeg gravid to dager senere må det nesten bli jente

Nål i tråd:

Synes denne viser forskjellig hver gang jeg..

Urin:

Kommer ann på hvor mye jeg drikker

Fysen på:
Er mor fysen på salt eller sur mat, skal det tyde på gutt. Er det søt mat og gjerne godteri på topp, ventes en jente. Foretrekker du kjøtt og ost, skal også dette være tegn på gutt, mens frukt skal tyde på jente. Hvis foretrekker å spise skalken på brødet i stedet for en skive, venter du en gutt. Har du derimot ikke lyst på skalken i det hele tatt, blir det en jente. Har du ikke lyst på appelsinjuice, blir det en gutt, og hvis du må ha appelsinjuice hver dag, ventes en jente.

Vil ha mye mer salt mat og middag enn søtt denne gang (og igrunnen veldig ulikt meg). Vil også ha mye frukt og grønnsaker da, og spiser helt skive fra inni brødet Appelsinjuice er jeg glad i, men klarer ikke å drikke med fruktkjøtt - noe jeg normalt sett er mest glad i.

Nesen:

Hmm, har stor nese og store ører fra før, men har heldigvis ikke lagt merke til at de har vokst noe

Hjertelyden:

Her har hjertelyden ligget over 140 i begynnelsen, men siden uke 15 har den alltid vært under 140.

Hodeverk:

Har hatt masse hodepine!

Hendene:

Vet jammen ikke jeg..

Kopp:
Jeg løfter en kopp med hanken.

Hoven:
Jeg er ikke i slutten av svangerskapet enda.

Halsbrann:
Har ikke vært plaget med halsbrann.

Spark:
Har en ganske livlig baby i magen.

Kosthold:

Var i Danmark når jeg ble gravid. Drakk vel litt rusbrus og sånn nesten hver kveld, og grillet mye, så kansje ikke det sunneste..!

Hvem foreslo barn?

Her er det hele tiden som har villet ha mer unger, selv om det tilslutt viste seg å ikke være helt planlagt da.nhb

Bekymringer:

Er alltid hysterisk anlagt når det gjelder svangerskapet jeg..

Søsken:

Har igrunnen ikke peiling.

Kinesisk fødselskart:
Vet ikke

Magefølelse:
Gutt

UL:
Gutt

Drømmer:
Drømmer bare masse psykoting

Nå tydet jo alt på ul at det er en liten gutt denne gang. Foruten for storebrors ønske og alt handlingen jeg allerede har gjort betyr det egentlig ingenting for oss hvilket kjønn babyen har. Jeg bare gleder meg masse til å bli mor igjen

okt-02, sep-04 juni-06 og kom 11 april-10
Sladrer med Teoline og kikkid. Mor shopper
*Mariell* er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-12-2009, 10:14   #4
Molait
Supermedlem

Molait sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Akershus
Meldinger: 1,053
Molait har mye å være stolt av.Molait har mye å være stolt av.Molait har mye å være stolt av.Molait har mye å være stolt av.Molait har mye å være stolt av.Molait har mye å være stolt av.Molait har mye å være stolt av.Molait har mye å være stolt av.Molait har mye å være stolt av.Molait har mye å være stolt av.

Får mye forskjellig her jeg og noen av de er jo litt teite. Som mormorens hårfarge? Er jo mannen som avgjør. Og er statistisk mer jenter når man er eldre og gutter på unge mødre. (da sikkert fedre og..hehe) og om man er eldre er vel og mormoren eldre og har oftere grått hår. Derfor blir jo det litt motstridende.

Får flest jente da, og venter jente

Ellers er det en tråd under "viktige tråder" hvor det ligger masse tester samlet

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=342848

.......................
~MH~Engle~Imp~saga2
~s~ .
..........*ultralydbilder* *shopping* *magebilder*
Molait er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-12-2009, 06:19   #5
Lottii
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Nordland
Meldinger: 57
Lottii vil raskt nok bli berømt.Lottii vil raskt nok bli berømt.

Vektfordelingen:
Tror jeg bare har lakt på meg på magen.
Gutt.

Hår på leggene:
Synes de bare vokser mindre.
Jente.

Mageformen:
Sitter lavt foreløbig.
Gutt.

Søvn:
Eh, vet ikke helt.

Føtter:
Er mye kaldere på føtterne nå. Men så ble det jo mot kaldere tider i det jeg ble gravid..
Gutt.

Far:
Men jeg har jo ikke lakt på meg noe foreløbig? Og tror ikke han heller har det, som jeg har lakt merke til :P
Jente.

Mormorens hårfarge:

Min mormor, eller den i magen? Uansett, ikke grått/farger håret.
Jente.

Morgenkvalme:
Har ikke slitt med noe kvalme.
Gutt.

Mors utseende:
Jeg er blitt kvisette. Heh. Ellers er det vel ikke noe forandring.
Jente?

Brystforandringer:
Har ikke vokst noe spesielt.
Gutt.

Tall:
?

Nål i tråd:
Har ikke prøvd.

Urin:
Har ikke prøvd.

Fysen på:
Har ikke merket noen endringer i matvanenene.
?

Nesen:
Ingenting har forandret seg foreløbid.
Jente.

Hjertelyden:
Hjertelyden har altid vært over 140.
Jente.

Hodeverk:
Har slitt mye med hodepine.
Gutt.

Hendene:
Kom på at jordmora spurte meg om dette sist gang, for å se om jeg var hovnet opp. Tror jeg viste henne med håndflaten ned.
Gutt.

Kopp:
Tror det varierer, så.

Hoven:
Er ikke i slutten av svangerskapet enda.

Halsbrann:
Har ikke hatt noe foreløbig.
Gutt.

Spark:
Vet ikke helt hva som regnes som livlig, eller hva som er "normalt".

Kosthold:
Jeg var kanskje ikke så sunn, men "heiv" ikke i meg potetgull og brus heller. Men kjøtt har jeg altid vært glad i.
Gutt.

Hvem foreslo barn?
Ingen.

Bekymringer:
Har vært mye bekymret.
Gutt.

Søsken:
Ingen barn fra før av.

Kinesisk fødselskart:
Gutt.

Magefølelse:
Gutt.

UL:
Gutt.

Drømmer:
Har ikke drømt noe.

Ble mest gutt her. Og etter UL var det også gutt, så det stemmer vel her.
Gammel 27-12-2009, 12:19   #6
Bebbies i magen
Seniormedlem

Bebbies i magen sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: i et hus :)
Meldinger: 1,548
Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.

Vektfordelingen:
Alle sier jeg har lagt bare på meg på magen, men jeg merker jo på klærne at jeg har lagt meg litt ut over hoftene også. Men kanskje mindre enn sist = Jente

Hår på leggene:
Det vokser iallfall ikke noe fortere = Jente

Mageformen:
Magen min er spiss og lav, og det vises ikke bakfra. = Gutt

Søvn:
Mer mot nord enn sør = Gutt

Føtter:
Veldig kald på hender og føtter. Men det har jeg alltid vært = Gutt

Far:
Han har lagt på seg litt, men ikke så mange kilo som meg da = Gutt

Mormorens hårfarge:

Mormor har kanskje fått litt grått hår, men hun farger det. = Jente

Morgenkvalme:
Nesten ikke kvalm = Gutt

Mors utseende:
Jeg syntes kanskje huden holder seg litt bedre nå enn sist. = Gutt

Brystforandringer:
Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente.Brystene har nærmest tredoblet seg i størrelse.
Har vokst litt, men ikke nevneverdig mye = Gutt

Tall:
Jeg er 25, Unnfangelse fant sted i juli. 25+7=32 = Gutt

Nål i tråd:
Ikke prøvd

Urin:
Uanett hvor mye jeg drikker er det veldig farge = Gutt

Fysen på:
Jeg er fysen på salt eller sur mat. Spiser mye kjøtt, og spesielt brunost, skalken eller brødskiva spiller ingen rolle. Jeg spiser den da Appelsinjuice klarer jeg meg uten. Ikke noe must = Gutt
.

Nesen:
Jeg tror ikke det har blitt noen forrandring = Jente

Hjertelyden:
Den har hele veien liggi på ca 135 = Gutt

Hodeverk:
Har hatt mer hodepine nå enn vanlig = Gutt

Hendene:
Jeg viser nok med håndflaten ned = Gutt

Kopp:
Jeg løfter en kopp med hanken.= Gutt

Hoven:
Jeg er ikke i slutten av svangerskapet enda. Men denne stemte sist når jeg ventet jente Da var jeg kjempe hoven.

Halsbrann:
Har 10 ganger mye mer halvbrann nå. For sist hadde jeg omtrent ingenting. Nå har jeg hatt flere kvelder som det virkelig brenner = Jente (men denne stemte ikke sist)

Spark:
Har en ganske livlig baby i magen. Sover hele dagen og er vilter hele natta = Gutt

Kosthold:
Jeg spiser mye kjøtt, og er veldig glad i potetgutt og brus = Gutt

Hvem foreslo barn?
Meg = Jente

Bekymringer:
Veldig mye mer bekymret for alt denne gangen = Gutt

Søsken:
Der er det en spiss = Jente

Kinesisk fødselskart:
Jente

Magefølelse:
Gutt

UL:
Fikk ikke vite kjønnet.

Drømmer:
Jeg har drømt begge veier, men oftest gutt

Så langt tyder det meste på EN GUTT i vente her
Jente: 8 rette
Gutt: 19 rette

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:25.