Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juni

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-11-2010, 18:48   #1
Dragonfly
Veteranmedlem

Dragonfly sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Trønderlag
Meldinger: 3,738
Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.
Gratis pakker til gravide

Kanskje vi skal ha en tråd der vi samler alle plassene vi kan få gratis produkter.

http://reflex.no/Default.aspx?tabid=314

http://rimi.no/Fordeler/Barnepakke

http://www.apotek1.no/raadogtjeneste...atis-babypakke

man får gratispakke når man melder seg inn i liberoklubben også.

http://www.hudenmin.no/voksen/slik_b...edagboken.aspx

https://www.drynites.com/no/secure_n...e/default.aspx

http://www.bam.no/default.asp?page=1&article=1946

http://no.weleda.se/weleda-baby/

http://www.babyproffsen.se/

http://www.bam.no/default.asp?page=66

Disse har jeg funne til nå.
Men husket når jeg gikk gravid med guttene var det en pakke jeg måtte hente på Lindex butikk, men var det den i fra libero man fikk i den butikken?

Dragonfly er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-11-2010, 18:52   #2
Piamor
Supermedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Meldinger: 659
Piamor har mye å være stolt av.Piamor har mye å være stolt av.Piamor har mye å være stolt av.Piamor har mye å være stolt av.Piamor har mye å være stolt av.Piamor har mye å være stolt av.Piamor har mye å være stolt av.Piamor har mye å være stolt av.Piamor har mye å være stolt av.Piamor har mye å være stolt av.
Sv: Gratis pakker til gravide

men disse får man bare 1 gang..Kjipt for oss som venter 2,3 eller 4 mann
Gammel 18-11-2010, 18:53   #3
Junio
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Akershus
Meldinger: 1,425
Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.

Oi, masse gratis stæsj jo! Gøy!

Baby Shop gir også gratis bleiebøtte: www.babyshop.no.

og Vesla, juni 2011
Junio er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-11-2010, 19:08   #4
Dragonfly
Veteranmedlem

Dragonfly sin avatar

Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke jeg fikk til å registrere meg på de fleste plassene på nytt igjen jeg.
Men vi har bodd på 3 forskjellige plasser for hver gang jeg har vært gravid da.
Kanskje det har noe å si?

Gammel 19-11-2010, 07:21   #5
Jons
Medlem

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 38
Jons har en aura rundt seg.Jons har en aura rundt seg.Jons har en aura rundt seg.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykken er 3 Vis post
men disse får man bare 1 gang..Kjipt for oss som venter 2,3 eller 4 mann

Men du kan legge inn en annen e-postadresse så får du likevel. Det er alltid e-postadressen de sier allerede finnes, jeg bruker bare en annen av de jeg har og så er det greit

des 06
aug 09
juni 11
Jons er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-11-2010, 07:32   #6
C3PO
Veteranmedlem

C3PO sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,800
Blogginnlegg: 4
C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.

Så spennende. Jeg har aldri fått noe gratis til de to eldste, men de var såpass tette at jeg ikke trengte noe særlig til nr. 2. Jeg får nok melde meg på noen av disse pakkene etter hvert.

med Marilyn
C3PO er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-11-2010, 07:37   #7
Stereophox
Seniormedlem

Stereophox sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,591
Blogginnlegg: 24
Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.Stereophox har et ubeskrivelig bra rykte.

Dragonfly: Mener å huske at det var Libero-pakka jeg henta på Lindex ja Men jeg husker best at jeg knota noe innmari når jeg skulle hente den. Først kjørte jeg ned til byen, så kom jeg på at jeg hadde glemt lommeboka og måtte kjøre tilbake, da jeg kom ned i byen igjen oppdaget jeg at det ikke var Lindex i byen, det var Cubus Så da måtte jeg dra til en annen by. Skikkelig pes

Stereophox er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-11-2010, 10:10   #8
Dragonfly
Veteranmedlem

Dragonfly sin avatar

Stero: Sånt er utrolig kipt da!
Jeg husker at jeg var innom å skulle hente pakken flere ganger, men de hadde ingen igjen av de. Bomturer!

Gammel 29-11-2010, 14:02   #9
Dragonfly
Veteranmedlem

Dragonfly sin avatar

Jeg fikk BAM pakken i posten i dag.
Fikk den første smokken til babyen.

Gammel 29-11-2010, 16:29   #10
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,832
Blogginnlegg: 40
aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi, allerede???

Tenkte jeg skulle vente litt, siden noen av de får man ikke før det nærmer seg termin, men nå må jeg jammen sjekke det ut.

Elsker gratisting, om det er aldri så mye unødvendig Men gaver til babyen er jo ikke det

Utstyrstråd til lille mirakel

aliana er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 09:55.