Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-03-2011, 12:15   #1
SaueMamma
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Bergen
Meldinger: 34
SaueMamma er på vei til noe stort.
Utflod, eller lekkasje?

Hvor mye utflod og hvilken konsistens er egentlig vanlig? de siste ukene har jeg opplevd at trusen blir helt våt av og til, men det er ikke den vanlige hvite utfloden, det er bare vått. Nå skjedde det igjen, helt vått, og så en liten slimklump. Er dette normalt?

Og for sikkerhets skyld: det lukter ikke urin, så jeg har ikke tisset på meg

Kan også legge til at hos jordmor tirsdag hadde jeg blod i urinen, b+2, men det ble ikke gjort noe med (vet ikke hvorfor, jeg har en forhistorie med nyrebekkenbetennelse i svangerskapene mine).

Sist endret av SaueMamma; 17-03-2011 kl 12:22.
SaueMamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-03-2011, 13:23   #2
Maijenta
Supermedlem

Maijenta sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,199
Maijenta har mye å være stolt av.Maijenta har mye å være stolt av.Maijenta har mye å være stolt av.Maijenta har mye å være stolt av.Maijenta har mye å være stolt av.Maijenta har mye å være stolt av.Maijenta har mye å være stolt av.Maijenta har mye å være stolt av.Maijenta har mye å være stolt av.Maijenta har mye å være stolt av.
Sv: Utflod, eller lekkasje?

dette skjer meg en gang i blandt også, det er utflod. utfloden forandrer konsistens i løpet av svangerskapet og kan bli svært tyntflytende og blankt. men kommer det mer, bør du kanskje få sjekket at det ikke er fostervann.
Gammel 17-03-2011, 13:50   #3
SaueMamma
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Bergen
Meldinger: 34
SaueMamma er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Maijenta Vis post
dette skjer meg en gang i blandt også, det er utflod. utfloden forandrer konsistens i løpet av svangerskapet og kan bli svært tyntflytende og blankt. men kommer det mer, bør du kanskje få sjekket at det ikke er fostervann.
Takk for svar. Har ikke komt mer, bare slimgreier, så jeg tror også det bare er utflod. Så mye man skal bekymre seg for

SaueMamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-03-2011, 13:59   #4
Emma:)
VIP-medlem

Emma:) sin avatar

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 5,699
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.

Utfloden kan bli veldig tyntflytende i graviditeten...
Gammel 17-03-2011, 14:00   #5
Dragonfly
Veteranmedlem

Dragonfly sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Trønderlag
Meldinger: 3,738
Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.Dragonfly har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis du har på deg truseinnlegg/bind så lukter du på det, hvis det er søtlig lukt er det fostervann.
Da må du kontakte sykehuset.
Men helt normalt med varierende utflod.

Dragonfly er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 00:05.