Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i januar

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-10-2003, 11:16   #1
fruvedøy
Gjest

Meldinger: n/a
Når er det man kan få engangsstønad?

Er det andre regler for gifte enn for enslige? Jeg får engangsstønad selv om jeg nå er gift, ikke sant? (har aldri fått barn når jeg har vært gift før, jeg )
Er det i uke 30 man kan søke om det?
  Svar med sitat
Gammel 07-10-2003, 11:21   #2
snusmumrikken
Gjest

Meldinger: n/a
Du kan søke 14 uker før termin, altså rundt 26 uker. Det er ikke vits å sende søknaden før den tid fikk jeg beskjed om på trygdekontoret, for da kommer den bare i retur. Du må sende med bekreftelse på termin fra lege eller jordmor (tror det er litt ulik praksis på dette, men på skjemaet står det at det skal være fra lege). Har aldri hørt noe om at det skal ha noe å si om du er gift, så lenge du ikke har rett på fødselspenger, så har du rett på engangsstønad.
  Svar med sitat
Gammel 07-10-2003, 15:01   #3
Andrea_mor
VIP-medlem

Andrea_mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 6,127
Andrea_mor har mye å være stolt av.Andrea_mor har mye å være stolt av.Andrea_mor har mye å være stolt av.Andrea_mor har mye å være stolt av.Andrea_mor har mye å være stolt av.Andrea_mor har mye å være stolt av.Andrea_mor har mye å være stolt av.Andrea_mor har mye å være stolt av.Andrea_mor har mye å være stolt av.
Det er det samme om du er gift eller ugift! Så lenge du ikke oppfyller kravene til permisjonspenger, så har du rett på engangsstønad.

Jeg leverte min forrige uke og jeg får pengene i slutten av denne mnd

26+2

Magegalleri Magegalleri SM
Andrea_mor er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 10:06.