Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-07-2004, 14:07   #1
Evah
Seniormedlem

Evah sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,421
Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.
Privat ul i Ålesund

Vet ikke hvor mange fra Ålesunds- området som er her inne, men sier det likevel. På Medi 3 får man privat ultralyd UTEN henvisning fra lege for 695 kr. På Volvat må man ha henvisning... Og det var nok å ringe 4-5 dager før du vil ha time.

Til dere andre også;
Når er fosteret for stort til å se hele på en gang? Og hvilken uke er det best å se etter kjønnet?

Magealbum #3 Magealbum #4 Fødselsrapporter
Evah er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-07-2004, 15:52   #2
Labbis
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Privat ul i Ålesund

Jeg var på Volvat og fikk privat UL i uke 9+3. Hadde ikke henvisning da, ringte bare å bestilte time. Betalte 130,- kr. Er det fordi jeg har vært der en gang før kanskje??
  Svar med sitat
Gammel 02-07-2004, 09:23   #3
Evah
Seniormedlem

Evah sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,421
Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.Evah har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Labbis
Jeg var på Volvat og fikk privat UL i uke 9+3. Hadde ikke henvisning da, ringte bare å bestilte time. Betalte 130,- kr. Er det fordi jeg har vært der en gang før kanskje??
Vet ikke, jeg har vært med Ipsen en gang selv jeg, men det spurte de ikke om da jeg henvendte meg i resepsjonen. Sa bare kontant at da måtte jeg ha henvisning fra fastlegen...

Magealbum #3 Magealbum #4 Fødselsrapporter
Evah er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-07-2004, 16:18   #4
Labbis
Gjest

Meldinger: n/a

Var hos Ibsen jeg var... Skjønner ikke dette jeg da, for første gangen jeg var der hadde jeg heller ikke rekvisisjon. Men er jo mulig de har forandret reglene. Denne gangen spurte kontotdama bare om jeg hadde vært der før, ikke om rekvisisjon, og Ibsen sa at jeg måtte bare ringe om jeg ville ha flere UL.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 11:09.